اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دیر خبر داد:

اجرای طرح ثبت‌نام اینترنتی کشاورزان برای دریافت تسهیلات

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دیر گفت: به منظور جمع‌آوری اطلاعات کامل کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اعطای تسهیلات، ارائه خدمات و توزیع نهاده‌های کشاورزی به تمام بهره‌برداران بخش کشاورزی طرح ثبت‌نام اینترنتی و اطلاعات شناسنامه‌ای کشاورزان اجرا می‌شود.

اجرای طرح ثبت‌نام اینترنتی کشاورزان برای دریافت تسهیلات
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عیسی محمد‌دوست جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع‌آوری اطلاعات و آمار قابل استفاده در بخش کشاورزی، تسهیل در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان، ارائه خدمات حمایتی بر اساس شناسنامه بهره‌برداری و سهولت برخورداری از خدمات دستگاه‌های دیگر از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح است.
وی افزود: مهلت ثبت‌نام از کشاورزان، دامداران، صیادان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تا 30 مهر ماه ماه سال جاری است.
رئیس جهاد کشاورزی دیر از تمام کشاورزان شهرستان خواست نسبت به ثبت‌نام از طریق ‌اینترنت‌، شخصاً ‌یا مراجعه به نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان دیر واقع در ورودی شهر دیر، روبه‌روی اداره آب و فاضلاب شهری اقدام کنند.
محمددوست خاطرنشان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیر و مراکز جهاد کشاورزی شهرها و دهستان‌های شهرستان آماده پاسخگویی به سؤالات کشاورزان و توضیحات بیشتر است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به ارباب رجوع و جلوگیری از تردد و حضور فیزیکی غیر ضروری کشاورزان تمام مراحل درخواست تغییر کاربری اراضی زراعی و ثبت‌نام اجرای طرح آبیاری تحت فشار و ثبت‌نام خطوط انتقال آب در شهرستان دیر و استان بوشهر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود‌.
وی بیان کرد: هم‌اکنون از 7 هزار و 998 هکتار سطح زیر کشت گوجه‌فرنگی شهرستان دیر بیش از 4 هزار و 500 هکتار آن زیر پوشش آبیاری قطره‌ای قرار گرفته است و در صورت پرداخت تسهیلات به کشاورزان و همکاری مسئولان بقیه مزارع نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیر پوشش آبیاری قطره‌ای قرار خواهند گرفت و با یاری خداوند به زودی شاهد زیر پوشش قرار گرفتن تمام زمین‌های کشاورزی و مزارع موجود در شهرستان در روش آبیاری قطره‌ای خواهیم بود.
وی ادامه داد: این امر از آرزوهای دیرینه کشاورزان دیر است و گام مهمی در ارتقا و بهبود کشاورزی استان و کشور محسوب می‌شود.
محمددوست خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در جهاد کشاورزی شهرستان دیر، خدمت‌رسانی به کشاورزان زحمت‌کشی است که بر روی زمین‌ها و مزارع بصورت شبانه‌روزی برای اعتلای کشورمان تلاش می‌کنند و کشاورزانی که در شرایط جوی بسیار بد مشغول فعالیت هستند در واقع استحقاق بسیار زیادی دارند و ما خود را موظف می‌دانیم که از این قشر شریف حمایت ویژه کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول