اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور:

کشاورزان نیشابوری اطلاعات خود را ثبت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: تمام بهره‌برداران بخش کشاورزی نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه پایگاه جامع اطلاعات کشاورزی اقدام کنند.

کشاورزان نیشابوری اطلاعات خود را ثبت کنند
مهندس سیدغلامرضا نبوی نامقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: در راستای اجرای بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، افراد شاغل در بخش‌های زراعت و باغبانی، دام و طیور، شیلات، زنبورداری، گلخانه‌داران و ... می‌توانند ثبت‌نام کنند.
وی افزود: به منظور تهیه آمار‌های جامع و دقیق بخش کشاورزی و ارائه تصویری صحیح از این بخش برای توسعه سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات لازم است.
معاون سازمان استان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور یاد‌آور شد: تمام بهره‌برداران می‌توانند با مراجعه به دفاتر ict روستایی، کافی‌نت‌ها و یا هر‌گونه دسترسی به اینترنت نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه اقدام کنند.
نبوی بیان داشت: کشاورزان تا پایان مهر ماه سال جاری فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه http://shenasnameh.mai.ir به ثبت برسانند.
معاون سازمان استان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور  ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مراکز جهاد کشاورزی بخش‌های سرولایت، زبرخان، میان‌جلگه و بینالود آماده پاسخگویی به پرسش‌های متقاضیان به منظور راهنمایی بیشتر به بهره‌برداران هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول