اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش پرواز در فرهنگسرای اشراق برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پرواز با حضور رئیس مجتمع دانشگاهی هوا فضای دانشگاه صنعتی مالک اشتر در فرهنگسرای اشراق شهرستان شاهین‌شهر برگزار شد.

همایش پرواز در فرهنگسرای اشراق برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایش بزرگ پرواز با حضور اساتید هوا و فضا در فرهنگسرای اشراق شاهین‌شهر برگزار شد.
نیکسا سلطانی، مدیر فرهنگسرای اشراق شاهین‌شهر در این همایش اظهار داشت: به عقیده کارشناسان علوم اجتماعی، مهمترین ویژگی انسان نیروی تفکر و اندیشه او است، از این رو فلاسفه در طول تاریخ انسان را موجودی اندیشمند تعریف کرده‌اند و توانایی خلاقیت و اندیشه را مهمترین وجه تمایز بین او و دیگر موجودات می‎دانند زیرا انسان به کمک نیروی اندیشه توانسته است برخلاف سایر موجودات، خود را از تسلیم و وابستگی بی‎قید و شرط به طبیعت برهاند و برای مبارزه با آن راه‎ها و روش‌ها و وسایلی اختراع کند.
وی افزود: به عقیده این کارشناسان، بالا بردن سطح هوش و خلاقیت در سنین نوجوانی و جوانی بسیار سهل‎تر از سایر دوران زندگی است.
مدیر فرهنگسرای اشراق شاهین‌شهر بیان کرد: فرهنگسرای اشراق با چنین رویکردی کارگاه‎های خلاقیت و ریاضی ویژه نوجوانان و جوانان را طراحی کرده تا از طریق مدرسان این رشته به هم‌افزایی علم عمل کمک کرده و امکان یافتن راه حل مسائل علمی را برای این گروه سنی تبیین کند.
به گزارش فارس، در این همایش که بررسی منظومه‎های سماوی و اطلاع از آخرین داده‎های علمی درباره خوشه‎های آسمانی موضوع مباحث سمینار تخصصی انجمن نجوم و افلاک فرهنگسرای اشراق بود، شهرام یوسفی رئیس مجتمع دانشگاهی هوا فضای دانشگاه صنعتی مالک اشتر به مرور تاریخچه پرواز در ایران پرداخت و گفت: رشد صنعت هوانوردی کشور ظرف سال‎های پس از انقلاب شگفت‌انگیز است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن توصیه به دانشجویان تصریح کرد: در تحصیل علوم هوانوردی باید صبر و بردباری و همچنین دقت و توجه را پیشه خود کنید تا به نتیجه برسید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول