اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو روز؛

همایش دیابت بارداری در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر همایش دیابت بارداری زنجان گفت: برای آشنایی مسئولان بهداشت و درمان استان زنجان با روش‌های مراقبت و درمان جدید مادران و کودکان، همایش دیابت بارداری در زنجان برگزار می‌شود.

همایش دیابت بارداری در زنجان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ولی‌زاده ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شناسایی و درمان بیماری‌ها به ویژه دیابت بارداری روز به روز در حال تغییر است.
وی با اشاره به تنوع روش‌های مراقبت از مادران دیابتی افزود: آشنا کردن مسئولان درمان با روش‌های متنوع مراقبت‌، از اهداف همایش دیابت بارداری در زنجان است.
دبیر همایش دیابت بارداری زنجان تصریح کرد: همایش دیابت بارداری با حضور متخصصانی از استان زنجان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران طی دو روز20 و 21 مهر ماه در زنجان برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره برنامه‌های جانبی همایش دیابت بارداری گفت: غرفه‌هایی در محل همایش اقدام به عرضه پوسترهای محصولات و روش‌های کنترل دیابت از جمله دیابت بارداری بر پا شده است.
ولی‌زاده ارائه دارو و انجام آزمایش‌های مربوط به دیابت را از دیگر برنامه‌های جانبی همایش دیابت بارداری اعلام کرد.
وی متخصصان داخلی، متخصصان زنان و زایمان، ماماها، متخصصان اطفال، پزشکان عمومی و پرستاران را از گروه‌های هدف همایش دیابت بارداری در زنجان عنوان کرد.
دبیر همایش دیابت بارداری زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره چگونگی استقبال گروه‌های هدف از همایش دیابت بارداری در زنجان تصریح کرد: انتظار این استقبال را از طرف گروه‌های هدف نداشته است و فعالان عرصه درمان و بهداشت حضور بسیار خوبی را در این همایش دارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول