اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا در اصفهان؛

همایش تله‌مدیسین در بیمارستان صدوقی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو گروه تله‌مدیسین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دومین همایش تله‌مدیسین با حضور پزشکان و کارشناسان ارتباطات ماهواره‌ای ساعت هشت صبح فردا در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان برگزار می‌شود.

همایش تله‌مدیسین در بیمارستان صدوقی برگزار می‌شود
عمران مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تله‌مدیسین یا پزشکی از راه دور به استفاده از مطب مجازی در مناطق محروم اطلاق می‌شود.
وی ادامه داد: در این روش، پزشک از بیمارستان و با ارتباطات ویژه ماهواره‌ای مانند ویدئو کنفرانس بیمار را معاینه و انتقال‌ تمام اطلاعات، تصاویر و سیگنال‌های پزشکی از راه دور انجام می‌شود.
این کارشناس هوا فضا تصریح کرد: این طرح از سال 2007 با حمایت سازمان فضایی ایران در علم پزشکی مطرح شد و دومین همایش تخصصی آن فردا برگزار می‌شود.
وی اسامی سخنرانان این مراسم و موضوع سخنرانی آنان را به شرح زیر اعلام کرد: دکتر ادیبی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی، عمران مرادی درباره تاریخچه تله‌مدیسین و مهندس سعید در ارتباط با ارتباطات تله مدیسین.
مرادی افزود: دیگر سخنرانان این مراسم نیز دکتر اسماعیلی ریاست اورژانس اصفهان، دکتر رحیمی معاونت درمان و دکتر فقیهی از هلال احمر هستند.
به گزارش فارس، مخاطبان این کنفرانس پزشکان، مدیران بیمارستان‌ها و مسئولان حوزه پزشکی به همراه کارشناسان خدمات ماهواره‌ای و فضا هستند و در پایان مراسم نیز میزگردی درباره مباحث مطرح شده در جلسه تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول