اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مردم کرمانشاه نشان دادند قدر رهبری را می‏دانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: مردم کرمانشاه با استقبال بی‏نظیر خود نشان دادند که قدر رهبر معظم انقلاب را می‏دانند.

مردم کرمانشاه نشان دادند قدر رهبری را می‏دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های آیین وحدت‏بخش نمازجمعه که با حضور پرشور مردم در مسجد جامع فیروزکوه برگزار شد، با سفارش مومنان و نمازگزاران به تقوای الهی، تقوا را مهم‏ترین عامل سعادت دنیوی و اخروی انسان‏ها دانست.
وی تقوای الهی را مانعی در راه نفوذ شیطان در انسان توصیف کرد و با اشاره به فرمایشات امام علی (ع)، ویژگی‏های مردان خدا و اولیای الهی را برشمرد.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: امروز همه ما باید چشم‏هایمان را بر روی واقعیات باز کنیم تا بتوانیم یک زندگی واقعی و الهی را در این جهان برای خود فراهم سازیم.
استیری همچنین با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان تشکیل انجمن اولیا و مربیان را در مدارس شهرستان فیروزکوه بسیار مهم ارزیابی کرد.
وی ادامه داد: تشکیل انجمن اولیا و مربیان زمینه‏ساز رشد و بالندگی در نظام آموزش و پرورش است و همچنین سبب شکوفایی استعدادها در محیط‏های آموزشی می‏شود.
امام جمعه فیروزکوه همچنین روز تربیت بدنی و ورزش را به همه ورزشکاران و دست‏اندرکاران این حوزه تبریک گفت و افزود: دین مبین اسلام به ورزش اهمیت بسیاری داده است و سفارش کرده تا مسلمانان به انجام فعالیت‏های ورزشی در یکی از رشته‏ها بپردازند.
استیری عنوان کرد: اسلام تاکید کرده است که ورزش جدی گرفته شود چرا که این اقدام علاوه بر سالم نگه داشتم جسم، روح و روان مومنان را نیز از هر گونه بیماری و گزند در امان نگه می‏دارد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه را بسیار پرخیر و برکت خواند و از استقبال بی‏نظیر مردم از ولی امر مسلمین جهان قدردانی کرد.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه نقطه آغاز و پایان هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بوده است، مردم قدر رهبر خود را به خوبی می‏دانند و از ایشان استقبال باشکوه و بسیار خوبی به عمل آورده‏اند.
استیری بیان کرد: استقبال باشکوه و همراه با شور و اشتیاق فراوانی را از سوی مردم خطه کرمانشاه مشاهده کردیم و این جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی امروز تمام تهدیدهای دشمن و تحریم‏های آنها را با جان و دل خریدارند و همواره از رهبری و نظام دفاع می‏کنند.
امام جمعه فیروزکوه تاکید کرد: مردم به خوبی می‏دانند که اتحاد بین آنها به هیچ وجه از بین نرفته و تنها در این صورت است که توطئه‏های دشمنان اسلام کارساز نخواهد بود.
استیری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: این طرح از دوم آبان ماه آغاز می‏شود و تا بیست و دوم این ماه ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح ملی و بزرگ به همکاری همه همشهریان فیروزکوهی نیاز دارد و امید است که همه با بیان اطلاعات دقیق و درست به اجرای این طرح کمک کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول