اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

با پیش‌بینی رهبری، نظام سرمایه‌داری در حال سقوط است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: تحولات اخیر جهانی در آمریکا و اروپا بیانگر این حقیقت است که استکبار جهانی و نظام سرمایه داری در حال زوال و سقوط است و رهبر انقلاب این موضوع را پیش بینی فرموده بودند.

با پیش‌بینی رهبری، نظام سرمایه‌داری در حال سقوط است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان بیستمین اجلاس نماز در بوشهرف اظهار کرد: بیستمین اجلاس نماز با شکوه خاصی با حضور حجت الاسلام میرتاج الدینی و حجت الاسلام قرائتی و جمعی از روحانیون و مسئولان کشوری و استانی در شهر بوشهر برگزار شد.
وی به نقش و جایگاه مساجد در حکومت اسلامی اشاره و افزود: در حکومت اسلامی مساجد از اولین اماکنی هستند که احداث می‌شوند.
راستگو با بیان اینکه در ساخت مسکن مهر اهرم محلی برای احداث مسجد پیش‌بینی نشده از مسئولین امر خواست تا در این خصوص اقدام لازم را صورت دهند.
وی ادامه داد: بازسازی مسجد جامع شهر نیز به اعتبار نیاز دارد.
امام جمعه شهر اهرم در بخشی از سخنان خود به دیدار مقام معظم رهبری با مردم کرمانشاه اشاره و بیان کرد: همچنان‌که مقام معظم رهبری نیز تاکید نموده‌اند مردم محور انقلاب و نظام هستند.
وی فتنه 88 را آتش‌افروز عده‌ای ذکر کرد که به قانون تمکین نکردند و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم قادر است تمام چالش‌های را با پیروزی پشت سر بگذارد.
راستگو به تحولات اخیر جهانی در آمریکا و اروپا اشاره و عنوان کرد: حوادث اخیر بیانگر این حقیقت است که استکبار جهانی و نظام سرمایه داری در حال زوال و سقوط است.
وی اضافه کرد: هر کشوری که بخواهد به نظام سرمایه داری تکیه کند نتیجه ای جز شکست و سقوط نخواهد داشت، چنانکه در برخی از کشورهای منطقه نیز اتفاق رخ داده است.
امام جمعه اهرم بیان کرد: امروز پیش‌بینی مقام معظم رهبری در خصوص حرکت بیداری اسلام به قلب اروپا و آمریکا به حقیقت پیوسته و شاهد جنبش‌های عظیم مردمی علیه نظم سرمایه داری هستیم.
وی با بیان اینکه رسانه های غربی در برابر جنبش وال‌استریت کاری از پیش نمی‌برند، افزود: نظام فاسد سرمایه داری آمریکا در برابری خواست مردم شکست خواهد خورد.
راستگو در پایان سخنان خود به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره و از اولیا دانش‌آموزان خواست تا با مدیران و مربیان مدارس همکاری و همیاری کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول