اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان‌:

سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه عامل وحدت و انسجام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه موجب وحدت و همدلی همه اقوام در این استان می‌شود.

سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه عامل وحدت و انسجام است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌هاشم موسوی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به لزوم حفظ تقوا و رعایت آن در همه شئون زندگی اظهار کرد: طبق فرموده امیرالمؤمنین فایده دنیوی تقوا نجات انسان از بلاهای سنگین و فایده اخروی آن ورود انسان به ملکوت خداوند و بهشت برین است.
وی افزود: خداوند متعال به منظور سیر متعالی انسان و قرب الهی؛ حجت،‌ کتاب و برهان خود را در میان مردم قرار داده است و باید همه آحاد جامعه خود را با قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه مأنوس کنند.
خطیب موقت همدان با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه گفت: سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به غرب کشور مایه همدلی و انسجام همه اقوام در این استان است و مردم با استقبال چشم‌گیر خود از رهبر انقلاب بیعت خود را با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب تجدید کردند.
وی تصریح کرد: ملت ایران هر لحظه باید شکر‌گزار نعمت‌ها باشد چرا که فضای فعلی کشور در هیچ نقطه‌ای از جهان مشاهده نمی‌شود.
موسوی خاطرنشان کرد: اگر مردم داشتن ولی‌فقیه را شکرگزاری کنند نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهایت به حکومت همیشگی امام زمان (عج) متصل می‌شود و خداوند ما را از نعمتی بزرگ‌تر بهره‌مند خواهد کرد.
وی در ادامه با اشاره به روز جهانی کودک و هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مجموعه کانون پرورش فکری و مراکز ثابت و سیار موجود در سطح استان در شأن دارالمؤمونین همدان نیست و مسئولان باید توجه خود را به این مرکز بیشتر کنند.
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه کانون پرورش فکری همدان قابلیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی بیشتری را دارد، تأکید کرد: رسیدگی به امور کودکان و نوجوانان مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و مدیرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید به منویات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور رهبر معظم انقلاب در استان قم مجوز احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مساحتی به وسعت 6 هکتار توسط مقام معظم رهبری داده شده اما استان همدان از این امکان محروم است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول