اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جوانرود‌:

سفر رهبر به پاوه نقطه‌عطفی برای این شهر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت جوانرود با بیان اینکه سفر رهبر به پاوه نقطه‌عطفی برای این شهر است، گفت: سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به پاوه سفر تاریخی و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

سفر رهبر به پاوه نقطه‌عطفی برای این شهر است
 به گزارش خبرنگار فارس در جوانرود، ماموستا ملا‌رستم حسینی، امام جمعه موقت جوانرود در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به پاوه‌ سفر تاریخی و سرنوشت‌ساز خواهد بود.
امام جمعه موقت جوانرود با اشاره به استقبال تاریخی مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری در کرمانشاه و همچنین مردم اهل تسنن جوانرود بار دیگر بر اهمیت سفر تاریخی به پاوه و استقبال از مقام معظم رهبری تاکید کرد.
ماموستاحسینی با اشاره به وحدت شیعه و سنی استان این وحدت را موجب آبرو و حیثیت اسلام عنوان کرد و بر پیروی از دستورات انبیای الهی و قرآن عظیم‌الشان مجید تاکید کرد.
وی عنوان کرد: بزرگ‌ترین برکت معنوی سفر مقام معظم رهبری به استان ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان شیعه و سنی است که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
وی با اشاره به نقش دشمنان اسلام در طول تاریخ از برادری و وحدت مسلمانان به عنوان سدی در مقابل دشمنان یاد کرد.
امام جمعه موقت جوانرود با اشاره به اشتیاق مردم جوانرود برای دیدار با مقام معظم رهبری بر اهمیت معنوی این سفر تاکید و از عموم مردم برای استقبال از ایشان دعوت کرد. 
انتهای پیام/ج30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول