اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح 25 طرح عمرانی در سیرجان

خبرگزاری فارس: شهردار سیرجان گفت: به میمنت هفته دفاع مقدس 25 طرح عمرانی، فرهنگی و رفاهی در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 25 طرح عمرانی در سیرجان
محمد‌مهدی عارفی‌‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به میمنت هفته دفاع مقدس 25 طرح عمرانی‌، فرهنگی و رفاهی در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید.
عارفی‌نسب خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 35 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری و عوارض جمع‌آوری شده از سوی مردم هزینه شده است.
وی افزود‌: این طرح‌ها شامل مرکز خدمات رفاهی شهرداری مشتمل بر خانه بهداشت‌، مهد کودک، واحد اجرائیات و پلیس ساختمانی با هزینه 240 میلیون ریال‌، کارخانه آسفالت و تجهیز سنگ‌شکن شامل خرید تجهیزات و بهسازی ماشین‌آلا‌ت تولیدی و اصلاح خط تولید با هزینه 600 میلیون ریال‌ است.
عارفی‌نسب، عنوان کرد: همچنین ساخت بلوار سید ‌جمال‌الدین اسد‌آبادی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال‌، بهره‌برداری از آرامستان جدید سیرجان به مساحت 365 متر ‌مربع و هزینه 9 میلیارد و 200 میلیون ریال‌، تعمیرگاه و انبار اتوبوسرانی با زیربنای 360 متر‌ مربع و هزینه 300 میلیون ریال‌، واحد تاکسیرانی و تاکسی بیسیم با زیر‌بنای 100 متر‌ مربع و هزینه 450 میلیون ریال‌ از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری است.
وی تصریح کرد: بهسازی بلوارهای‌ مسیر مشهد‌ و تهران به متراژ 5 هزار و 700 متر ‌مربع با هزینه 680 میلیون ریال‌، خرید ماشین‌آلا‌ت شهرداری با هزینه 8 میلیارد ریال شامل 9 دستگاه اتوبوس و حمل ماشین زباله و ماشین‌های جدول‌شویی و جاروکش‌، پارک‌های محله‌ای جنوب شهر در مناطق میرزا ‌رضا و محله اصناف با هزینه 450 میلیون ریال‌، تأمین روشنایی بلوار ولایت با هزینه 600 میلیون ریال و نصب 41 عدد تیر چراغ برق‌، احداث پل عابر پیاده آباده به طول 73 متر و ارتفاع 6.5 متر و هزینه 530 میلیون ریال‌ نیز در این هفته صورت گرفته است.
عارفی‌نسب گفت: احداث بلوار فرهنگسرا به طول دو کیلومتر و هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال‌، افتتاح پروژه جداسازی آب خام از آب شیرین با حجم عملیات 12 کیلومتر لوله‌گذاری و هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال‌، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی به مساحت 193 متر‌ مربع و هزینه 2 میلیارد و 100 میلیون ریال‌، ایجاد پروژه‌های ترافیکی و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق مختلف شهر با یک میلیارد ریال اعتبار و همچنین راه‌اندازی کارگاه سفالگری فرهنگسرا و استودیو ضبط فرهنگسرا با اعتبار 350 میلیون ریال از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در هفته دفاع مقدس در سیرجان است.
‌انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول