اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

20 طرح عمرانی در کردستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 20 طرح مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرهای مختلف استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

20 طرح عمرانی در کردستان به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ظهر امروز مدرسه ابتدایی روستای کندولان از توابع بخش زیویه شهرستان سقز به بهره‌برداری رسید.
این مدرسه یک کلاسه در زمینی به مساحت 60 مترمربع و 200 میلیون ریال احداث شده است.
همچنین در هفته دفاع مقدس علاوه بر این مدرسه، دو مدرسه دیگر در روستاهای دره‌ویان و مولان‌آباد با شش کلاس درس و صرف یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال احداث شده است.
امروز نیز هشت طرح آموزشی و ورزشی با صرف یک‌میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در شهرستان مریوان به بهره‌برداری رسید.
این طرح شامل مدرسه سه کلاسه روستای دره‌وان با 130 مترمربع زیربنا و صرف 450 میلیون ریال و هفت زمین فوتبال در روستاهای میرآباد، پنگیجه، بالک، عصرآباد، گله، شاهیدر و سیاناو با صرف 700 میلیون ریال است.
همچنین در گرامیداشت هفته دفاع مقدس پنج طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان قروه به بهره‌برداری رسید.
این طرح‌ها شامل طرح نورپردازی بلوار غدیر و میدان‌های شهدا، شورا و شهید مدنی قروه، آبرسانی به روستای قوجاق با بهره‌مندی 160 خانوار روستایی و حجم مخزن 350 مترمکعب به طول خط انتقال 10.2 کیلومتر، جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی با قابلیت سوختگیری 100 دستگاه خودرو در ساعت در سه راهی ناظم‌آباد، نمایندگی ثبت احوال شهر دزج با خدمت‌رسانی به 16 هزار نفر از ساکنین این بخش و پایگاه مقاومت بسیج کارگری 10 کوثر در اداره کار و امور اجتماعی شهرستان قروه با عضویت 500 نفر است.
برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 19 میلیارد و 640 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از طرح آسفالت خیابان امام شافعی، خیابان محمد اوراز، خیابان صلاح‌الدین ایوبی و شهید رجایی بود که برای ساخت و زیرسازی آنها 391 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و داخلی شهرداری دهگلان هزینه شده است.
همچنین امروز از ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول