اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 92 میلیارد ریال صورت گرفت؛

اجرای 9 طرح عمرانی در دانشکده کشاورزی برازجان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اجرای 9 طرح مهم عمرانی و آموزشی در دانشکده کشاورزی برازجان با اعتبار 92 میلیارد ریالی خبر داد.

اجرای 9 طرح عمرانی در دانشکده کشاورزی برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشکده کشاورزی برازجان اظهار داشت: دانشکده کشاورزی برازجان از مراکز مهم و ارزشمند آموزشی و تحقیقاتی در کشور است و روند رو به رشد این دانشگاه در سال‌های گذشته به وضوح مشاهده می‌شود.
وی از اجرای 9 پروژه عمرانی آموزشی در این دانشکده خبر داد و افزود: این میزان پروژه مهم علمی و آموزشی و عمرانی با تخصیص اعتباری بالغ بر  90 میلیارد ریال در دانشکده کشاورزی برازجان در حال اجراست.
فرماندار دشتستان با اشاره به توجه مثبت دولت دهم به توسعه مراکز آموزشی و دانشگاهی در مناطق دورافتاده خاطرنشان کرد: توسعه مراکز آموزشی موجبات پیشرفت شهرستان می‌شود.
خسروی گفت: اختصاص 9 میلیارد و 200 میلیون تومان برای احداث و توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی و دانشجویی در دانشکده کشاروزی برازجان در مدت شش سال اخیر بی‌نظیر بوده است.
وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها و حمایت دولت عدالت گستر تحولات عظیمی در این دانشکده بوجود آمده که قایل مقایسه با دوره‌های گذشته نیست.
خسروی افزود: با تکمیل این پروژه‌ها شاهد رشد و تعالی عظیمی در دانشکده کشاورزی برازجان خواهیم بود.
فرماندار دشتستان یکی از پروژه‌های مهم در دست ساخت در این دانشکده را احداث و اجرای ساختمان آموزشی اداری با 6 هزار مترمربع و اعتبار مصوبی ۷ میلیارد تومان عنوان کرد.
وی اضافه کرد:  پروژه احداث ساختمان آموزشی اداری در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا الان نیز 50 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
فرماندار دشتستان همچنین به  احداث ساختمان خوابگاهی پسران با زیربنای ۲ هزار مترمربع و اعتبار مصوب یک میلیارد و دویست میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا الان 850 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.
خسروی بیان داشت: باید تلاش بیشتری برای رونق مراکز علمی و آموزشی داشته باشیم و فرمانداری دشتستان حمایت لازم را از این امر مهم به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول