اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

نارضایتی‏های جهانی ادامه بیداری ملت‏هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان تاکید کرد: نارضایتی‏هایی که امروز در سراسر جهان مشاهده می‏کنیم، در حقیقت ادامه بیداری ملت‏های جهان است.

نارضایتی‏های جهانی ادامه بیداری ملت‏هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های آیین وحدت‏بخش نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم سمنان در مسجد امام این شهر برگزار شد، با اشاره به افزایش موج نارضایتی‏ها در آمریکا و اروپا اظهار داشت: امروز در حال مشاهده افزایش نارضایتی‏های مردمی در بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی هستیم و این نشان‏دهنده سیاست‏های نادرست دولتمردان این کشورهاست.
وی تصریح کرد: در برهه کنونی، تجمع مردم علیه نظام سرمایه‏داری در آمریکا و اروپا شکل گرفته است و روز به روز بر دامنه اعتراضات افزوده می‏شود و می‏توان گفت که این نارضایتی‏ها در حقیقت ادامه بیداری ملت‏های جهان است.
امام جمعه سمنان بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز با هوشمندی و درایت وصف‏نشدنی خود از روزهای قبل پیش‏بینی کرده بودند که این بیداری که امروز در کشورهای اسلامی جریان دارد، به سایر کشورها نیز سرایت می‏کند و تا قلب اروپا و آمریکا کشیده خواهد شد و امروز می‏بینیم که این بیانات به خوبی تحقق یافته است.
امام جمعه سمنان ادامه داد: در حال حاضر جنبش وال‏استریت به بسیاری از کشورها کشیده شده و اعتراض‏ها به حکومت آمریکا در بیش از یک هزار شهر گسترش یافته و امیدواریم این ناآرامی‏ها زمینه‏ساز فروپاشی استبداد آمریکایی در جهان شود و شکست دنیای استکبار را رقم بزند.
شاهچراغی با تشریح نشانه‏های ظهور حضرت مهدی (عج) اضافه کرد: امروز همه چشم به این دارند که این بیداری اسلامی در سراسر جهان گسترش یابد و زمینه‏ای برای ایجاد عدل جهانی حضرت مهدی (عج) شود تا جهانیان از ظلم و ستم رهایی یابند.
امام جمعه سمنان بیداری اسلامی مردم جهان را برگرفته از آموزه‏های والای انقلاب اسلامی و در حقیقت در ادامه راه شهدای انقلاب دانست و خواستار توجه همه ملت‏ها به تحولات اخیر جهانی شد.
شاهچراغی گفت: باید همواره مواظب بود که برخی‏ها با دسیسه و فتنه‏ها خود این انقلاب‏ها را به نام اغیار مصادره نکنند و این بسیار مهم است که ملت‏ها به همه جهانیان و دولتمردان استکبار بفهمانند که قیامشان ریشه در دین خدا و اسلام دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول