اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

تعبیر بیداری انسانی به جای اسلامی دسیسه دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند تاکید کرد: تعبیر و به کار بردن "بیداری انسانی" به جای "بیداری اسلامی" دسیسه دشمن است.

تعبیر بیداری انسانی به جای اسلامی دسیسه دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی عصر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: دشمن تلاش کرده که اسلام به هیچ‏وجه در این حرکات مطرح نشود.
علاءالدینی تصریح کرد: دشمنان سعی در تغییر عبارات دارند و بیداری انسانی را به جای بیداری اسلامی به کار می‏برند یا از عبارت "جنبش فیس‏بوکی" استفاده می‏کنند.
وی ادامه داد: همچنین دشمنان از عبارت "بهار عربی" استفاده می‏کنند؛ زیرا بهار تنها فصلی از سال است و با بیان این عبارت می‏خواهند کوتاه و موقت بودن این حرکات را مطرح کنند.
امام جمعه دماوند تاکید کرد: جا دارد که همه ما این عبارات و کلمات را کنار بزنیم و تنها از عبارت بیداری اسلامی استفاده کنیم.
علاءالدینی ادامه داد: در تونس یک هفته بعد از سقوط بن ‏علی نمایشگاه کتابی برپا شد که کتاب‏هایی از امام راحل، شهید مطهری و رهبر معظم انقلاب در این نمایشگاه به درجه کمیابی رسید.
وی با اشاره به اینکه باید از این حرکات حمایت کنیم، ادامه داد: همه ما باید پایداری به ارزش‏های خود را مورد توجه قرار داده و آن را حفظ کنیم.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه نباید فرصت و بهانه دست دشمن بدهیم، گفت: دشمن امروز توسط امیر قطر برای ما پیام می‏فرستد و یا ما را تهدید نظامی می‏کند.
علاءالدینی اضافه کرد: امروز نباید به حرف‏هایی بپردازیم که در سفرهای داخلی و خارجی باعث بهانه‏گیری دشمنان شود و باید با نظارت قوی جلوی هر نوع سوءاستفاده فرهنگی و اقتصادی را بگیریم.
امام جمعه دماوند ادامه داد: امروز مقاومت مردم بحرین باعث عقب نشینی رژیم آل خلیفه شده است و ما باید همواره قدر مقاومت و رهبری را بدانیم و توجه داشته باشیم تا حاشیه‎‏ها ما را از اصل غافل نسازد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول