اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

لحظه‌ای از پشتیبانی رهبری غافل نمی‌شویم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: لحظه‌ای از پشتیبانی همه جانبه اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری غافل نخواهیم شد و راه و رسم شهیدان را ادامه خواهیم داد.

لحظه‌ای از پشتیبانی رهبری غافل نمی‌شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد پنج‌شنبه شب در یادواره 145 شهید آماد و پشتیبانی سپاه علی بن ابیطالب(ع) که با حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه و دیگر شخصیت‌های کشوری و استانی و با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و سلحشوران دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدانی که دورانی پرافتخار را برای ملت ایران رقم زدند و عزت، سربلندی و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند، گرامی می‌داریم.
وی با بیان اینکه شهیدان همچون خورشید بر تارک بلندای تاریخ ایران درخشیدند و تا ابد نورافشانی می‌کنند، تصریح کرد: شهیدان با گام‌های استوار خود راه‌های صد ساله را یک شبه پیمودند و در مقام صدیقین و اولیاالله قرار گرفتند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: شهیدان در روزهای غربت و تنهایی اسلام و انقلاب اسلامی و هنگامی که شرق و غرب دوشادوش هم در مقابل عزت، شرف و آزادگی ما ایستاده بودند با گمنامی در اوج اخلاص، در سنگرهای جهاد و مبارزه باد شمن در زیر آتش‌های سنگین لحظه‌ای سر فرود نیاوردند و در برابر تمام اشغالگران و حامیان شرور آنها با قامتی استوار ایستادند و پیام بیداری را به اقصی نقاط جهان صادر کردند.
مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه شهدا نسلی بودند که واژه‌های عزت، عظمت و قدرت را معنا کردند و چهره‌ای از ابهت، شجاعت و هیبت را پیش روی جهانیان گذاشتند، خاطرنشان کرد: امروز بار دیگر جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان تجدید پیمان کرده و اعلام کنیم تا خون در رگ ماست، لحظه‌ای از پشتیبانی همه جانبه اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری غافل نخواهیم شد و راه و رسم شهیدان را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول