اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

استقبال از رهبری غربی‌ها را رسواتر کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: دنیا تبلیغ می‌کند که بین مردم ایران و نظام جدایی افتاده است اما سفر مقام معظم رهبری به استان‌ها و استقبال چشمگیر مردم از ایشان و عشق آنها به ولایت، دروغ غربی‌ها را آشکارتر و رسواتر کرد.

استقبال از رهبری غربی‌ها را رسواتر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر محبت را سرمایه‌ای سعادت آفرین، معجزه‌گر و مصونیت بخش دانست و اظهار داشت: اگر انسان به اولیا و دین خدا محبت داشته باشند موجب می‌شود تا دستورات دینی را عمل کنند و راه نیکان را بپیمانند و این امر دستور خداوند است.
وی با اشاره به اینکه سه موضوع محبت را زیاد می‌کند، افزود: دین، خوش‌خلقی و فروتنی و احسان از عواملی است که محبت را زیاد می‌کند و کسی که ایمان و عمل صالح داشته باشد مردم نیز آنها را دوست دارند.
امام جمعه رشت رمز اسلام را خوش‌خلقی و فروتنی ذکر کرد و گفت: جامعه با محبت از بی‌عدالتی مصون می‌ماند و کسی که در راه محبت خدا حرکت می‌کند سعادت جامعه را می‌خواهد.
وی با بیان اینکه باید خدا و دوستان او را دوست بداریم، تصریح کرد: باید اولیای خدا را دوست بداریم و با دشمنان خدا دشمن باشیم.
قربانی در ادامه به سفر مقام  معظم رهبری در کرمانشاه و استقبال مردم از رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: مردم با جمعیت هزاران نفری به استقبال مقام معظم رهبری رفتند و این عشق و ارادت کشور ما را بیمه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هر روز عشق به ولایت افزایش می‌یابد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که این سرمایه را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.
خطیب جمعه رشت افزود: دنیا تبلیغ می‌کند که مردم و نظام از ایران جدا هستند اما سفر مقام معظم رهبری به استان‌ها و استقبال چشمگیر مردم از ایشان دروغ کشورهای غربی را آشکارتر کرد.
وی بیداری اسلامی در مصر، لیبی، تونس و... را مشهود دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری این قیام مردمی در کشورهای منطقه را پیش‌بینی کرده بودند.
قربانی با بیان اینکه غربی‌ها تروریست هستند و به طرف سرمایه‌داری بی‌حساب می‌روند، ابراز داشت: ملت ایران یکپارچه در سایه رهنمودهای رهبری در برابر دشمنان مقاومت کردند و امروز نیز با استقبال‌های بی‌نظیر و دشمن‌شکن خود ثابت کردند که عشق به ولایت در وجود تمام ملت ایران رخنه کرده و ریشه دوانیده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول