اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

مردم کرمانشاه، عمق پیوند با رهبری را نشان دادند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه نماد وحدت شیعه، سنی، کرد و فارس بود، گفت: این استقبال باشکوه و تاریخی، عمق پیوند امت و رهبری را بازگو می‌کند.

مردم کرمانشاه، عمق پیوند با رهبری را نشان دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: ولی امر مسلمین نماد وحدت، انسجام، بالندگی و عظمت کشور و مردم هستند و استقبال مردم از ایشان نشات گرفته از ایمان و باورهای امت است.
وی ادامه داد: شور و احساسات تک تک مردم در استقبال از ولی امر مسلمین، به تنهایی تیری شد در قلب دشمن و ضربه‌ای بر پیکره استکبار و عاملی برای خنثی‌سازی توطئه آنان است.
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز جهان به سرعت شاهد تحولات عظیم در حوزه‌های مختلف است بیان داشت: آمریکا و اروپا، نظام سلطه، غرب و استکبار به این نتیجه رسیده‌اند که دست‌مایه تمام این قیام‌ها انقلاب اسلامی است و از نماز جمعه، جماعت و قرآن نشات می‌گیرد.
امام جمعه شیراز همچنین به تهدیدات دشمن اشاره کرد و گفت: استکبار برای مبارزه با انقلاب وارد مرحله جدی‌تر شده و تحریم‌ها را تشدید کرده و به دنبال به زانو در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایران است اما ملت نیز مقاوم ایستاده‌‌اند.
وی ادامه داد: دشمنان از سلاح‌های دفاعی تا بلوکه کردن سرمایه، معامله‌های نفتی، گاز و مسائل هسته‌ای ما را تهدید رسمی کردند و از سال 58 تا به امروز که در آستانه آبان سال 90 هستیم تحریم‌ها نه تنها در زندگی ما تاثیر نداشته بلکه آن‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌ایم.
امام جمعه شیراز همچنین به سخنان رهبری در حمایت از کالاهای ایرانی اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خود مردم را در سال جهاد اقتصادی به مصرف کالاهای داخل برای رونق در تولیدات و کیفی‌سازی توصیه کرده‌اند و این باید مورد توجه و اولویت کار مدیران و مسئولان قرار گیرد.
ایمانی ادامه داد: مسئله کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز، که می‌توانست به مرکز ارتباط الکترونیکی کشور تبدیل شود با توجه به وارد کردن مشابه تولیدات خارجی آن و عدم حمایت از تولید داخل امروز به وضعیت بحرانی تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز همچنین به توطئه‌های دشمنان در مورد مقصر دانستن ایران در ترورها تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اهل ترور نیست و نیاز به آن ندارد و ترور کار آدم‌های نامرد، منافقان، سلطنت‌طلب‌ها و گروهک‌های ضعیف‌النفس است و دشمنان می‌خواهند واماندگی‌های خود را جبران کنند که دست به این کارها می‌زنند.
وی ادامه داد: دشمنان با این توطئه‌ها و این‌گونه برخوردها به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند، همان‌گونه که ایران از مقاومت جنوب لبنان و فلسطین در غزه دفاع کرد.
ایمانی اظهار داشت: ایران از هر کشوری که با استکبارستیزی حرکت کند حمایت می‌کند، حتی قیام مسیحیان در انگلیس و آمریکا نیز مورد تایید است، چراکه ضد تبعیض بوده و ما از آن حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول