اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کاهش آثار بلایای طبیعی؛

ویزیت رایگان در روستاهای گناباد انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گناباد گفت: راه‌اندازی کاروان سلامت و ویزیت رایگان در روستاها از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر گناباد در هفته کاهش آثار بلایای طبیعی است.

ویزیت رایگان در روستاهای گناباد انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گناباد محمد هدایتی اظهار داشت: شهرستان گناباد با توجه به نقطه محوری که قرار دارد و می‌تواند استان‌های معین را هم پوشش دهد اگر تجهیز شود در مواقع بحران تا هفت ساعت سرعت خدمات‌رسانی را افزایش خواهد داد.
هدایتی افزود: هلال احمر گناباد در سال جاری طرح‌های مختلفی چون طرح امداد نوروزی و طرح امداد زمستانی در دوره بازآموزی جاده، ویژه شرکت کنندگان در طرح‌های مذکور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه مقدماتی، دوره غیر حضوری مهارت‌های داوطلبی و دوره‌های عمومی نجات و عمومی امداد نیز در طول سال در گناباد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های این جمعیت در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: برپایی ایستگاه سلامت در ورودی‌های مصلی نماز جمعه در 22 مهر ماه، تحقیق علمی در سطح کانون‌های دانشجویی و مانور زلزله و مسابقه نقاشی در سطح کانون‌های هلال در مهدکودک‌ها از جمله برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان در این هفته است.
هدایتی افزود: راه‌اندازی کاروان سلامت و ویزیت رایگان در روستاها برای روستائیان، نصب چادر در یکی از میادین اصلی شهر با هماهنگی شهرداری گناباد و توزیع بروشور و پمفلت‌های آموزشی از دیگر برنامه‌ها است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول