اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس مرکز آمار ایران صورت گرفت؛

اعلام آخرین آمار نرخ بیکاری کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آمار ایران آخرین نرخ بیکاری در کشور را اعلام کرد.

اعلام آخرین آمار نرخ بیکاری کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عادل آذر پنج‌شنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی شیراز اظهار داشت: نرخ بیکاری در کشور فصلی اعلام می‌شود و آخرین نرخ بیکاری نیز 1،11 درصد است.
وی افزود: این آمار نرخ بیکاری که متعلق به تابستان 90 است در مقایسه با نرخ بیکاری تابستان سال گذشته 5،2 درصد کاهش یافته است.
رئیس مرکز آمار ایران تصریح کرد: به زودی نیز آمار نرخ بیکاری در استان‌ها، به تفکیک هر استان اعلام می‌شود.
آذر با اشاره به اعلام آمارهای مختلف نرخ بیکاری در کشور بیان داشت: تنها آماری رسمیت و واقعیت دارد که از مرکز آمار ایران ارائه شود و باید به این استناد کرد.
رئیس سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرشماری از دوم تا بیست و دوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود،‌ بیان داشت: تا پایان اردیبهشت ماه سال 91 تمام اطلاعات پردازش شده سرشماری اعلام می‌شود.
آذر ادامه داد: سرشماری امسال با اعتباری افزون بر 70 میلیارد تومان انجام می‌شود و درخواست ما از مردم نیز همکاری با ماموران آمارگیر و قرار دادن اطلاعات صحیح در اختیار آنان است.
این مقام مسئول همچنین بیان داشت: هدف مهم ما در سرشماری نفوس و مسکن رسیدن به آمار واقعی وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری کشور است.
رئیس مرکز آمار ایران خاطرنشان کرد: به دست آمدن آمارهای اشتغال و بیکاری کشور می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های دولت تاثیرگذار باشد.
وی بیان کرد: در سرشماری ما مانند یک دوربین فیلم‌برداری عمل کرده و تمام اطلاعات روستا، دهستان، بخش، شهر و شهرستان‌ها را بدون توجه به وسعت و ظرفیت‌های آن جمع‌آوری می‌کنیم تا در پایان به نتیجه مطلوبی در وضعیت ارائه خدمات برسیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول