اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاینات تأکید کرد:

آمارگیران طرح سرشماری امانتدار مردم هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: آمارگیران در اجرای طرح عظیم سرشماری نفوس و مسکن سال 90 امانتدار آحاد مردم هستند و آمارگیر نماینده مرکز آمار ایران است که به درب منزل مراجعه می‌کند.

آمارگیران طرح سرشماری امانتدار مردم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی صبح امروز در جمع برگزیدگان طرح سرشماری قاینات اظهار داشت: بخش عمده مشکلات ما در برنامه‌ریزی‌ها به عدم توجه به اهمیت طرح عظیم سرشماری برمی‌گردد.
وی افزود: اگر تا امروز نقایصی وجود داشته است بدین علت است که به صورت علمی به اهمیت کار نگاه نکرده‌ایم.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: تمام امورات به دست آمارگیران سپرده می‌شود و توجه به نقش مهم آمارگیر و اینکه ما باور داشته باشیم در مقابل هر فرمی که پر می‌کنیم مدیون هستیم از اهمیت به سزایی برخوردار است.
فلاحتی با بیان اینکه کار آمارگیر جمع‌آوری اطلاعات و پالایش آن است، ادامه داد: همچنین سایر وظایف آمارگیران از جمله عفیف بودن، امانتدار بودن، متعهد بودن باید در اولویت قرار گیرد.
وی یادآور شد: آمارگیران وقتی به درب منازل مراجعه می‌کنند باید خویشتن‌دار و مسئولیت‌پذیر باشند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: باید آغاز کلاس‌های آموزشی را در روز ولادت امام هشتم به فال نیک گرفته و در این راستا فرم‌های بی‌‌عیب و نقصی تکمیل کنیم.
معاون فنی اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان قاینات نیز گفت: دقت، عدم به کار بردن سلیقه‌های شخصی، داشتن تعهد، صداقت و امانتداری در طول سرشماری در سرلوحه کار شما آمارگیران باشد.
رضا رضایی افزود: آمارگیران در اجرای سرشماری نفوس و مسکن که از دوم تا 22 آبان‌ماه برگزار می‌شود باید به صورت شبانه‌روزی فعالیت کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول