اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر غرق‌آباد اعلام کرد:

مدرسه آزادی غرق‌آباد چشم انتظار مساعدت مسئولان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد خواستار احداث هرچه سریع‌تر مدرسه ابتدایی آزادی این شهر شد.

مدرسه آزادی غرق‌آباد چشم انتظار مساعدت مسئولان
ابوالفضل باباشلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مدرسه ابتدایی 12 کلاسه آزادی از پروژه‌‌های تخریب و بازسازی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان است که بعد از گذشت سه سال از پیگیری‌های شهروندان این شهر همچنان بلا تکلیف مانده است.
وی تصریح کرد: این پروژه به دلیل نبود اعتبارات لازم بیش از یک سال است که در مرحله اسکلت‌بندی به صورت نیمه کاره رها شده است و مسئولان توجه‌ای به آن ندارند.
رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد بیان کرد: به همین دلیل مدرسه ابتدایی دانش‌آموزان دختر و پسر غرق‌آباد مجبورند در دو شیفیت صبح و عصر به مدرسه بروند.
 وی گفت: هم اکنون تراکم دانش‌آموزان در این مدرسه بسیار بالاست و عده‌ای از دانش‌آموزان مجبورند به دلیل بالا بودن تراکم در یکی از کانون‌های این شهر که حالت مخروبه‌ای دارد، به تحصیل بپردازند.
باباشلو با بیان اینکه تراکم بالا و دو شیفته بودن مدارس موجب پایین آمدن کیفیت آموزش شده است، اظهار کرد: این امر همچنین موجب شده اکثر معلمان کارآمد و با تجربه به دلیل شیفتی بودن تمایل به تدریس در این مدرسه را نداشته باشند.
وی از فرماندار ساوه و مدیر کل توسعه و تجهیز مدارس استان خواست توجه ویژه‌ای به این پروژه داشته باشند و با تزریق به موقع اعتبار این پروژه را به اتمام برسانند.
رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد همچنین با انتقاد از عدم تکمیل آتش‌نشانی این شهر بعد از گذشت چهار سال گفت: مردم این شهر با گذشت چهار سال همچنین چشم انتظار راه‌اندازی آتش‌نشانی مستقل در این شهرستان هستند که می‌طلبد ستاد حوادث غیرمترقبه استان اعتبارات مورد نیاز برای احداث و راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی را در این شهر تامین کند.
باباشلو گفت: شهروندان غرق‌آباد همچنین از عدم تکمیل پروژه اتوبان ورودی این شهر و بلاتکلیفی در این ورودی ناراضی هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول