اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز میلاد ثامن الحجج(ع)؛

نخستین مدرسه پسرانه هوشمند قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با میلاد پرفروغ امام رضا(ع)، نخستین مدرسه پسرانه هوشمند قم‌ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افتتاح شد.

نخستین مدرسه پسرانه هوشمند قم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدرسه پسرانه المهدی، نخستین مدرسه‌ای است که به تجهیزات الکترونیکی برای آموزش بهتر دانش‌آموزان مجهز شده است.
این مدرسه مجهز به شش کلاس درس، سه کارگاه و یک سالن به زیربنای 829 مترمربع است که در سال 89 به همت مهدی کلهری، از خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است.
نصب و راه‌اندازی سیستم دیتا پرژکتور، تجهیز تمام کلاس‌ها به رایانه، نصب دستگاه حضورو غیاب، نصب و راه‌اندازی شبکه بی‌سیم، راه‌اندازی سرور جهت شبکه، راه‌اندازی و تجهیز اتاق رایانه (سمعی و بصری) و فعال کردن سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه از جمله مراحل اجرای طرح هوشمند سازی این مدرسه است.
نصب دوربین مدار بسته و کارت مخصوص، طراحی وبلاگ و ایمیل آموزشگاه، اختصاص ۲۰ دستگاه رایانه به اتاق رایانه، کابل‌کشی و تشکیل شبکه مجزا در اتاق رایانه، نصب نرم‌افزار‌های لازم برای استفاده همکاران، جلسات توجیهی برای کار با برنامه تولید محتوا و مجهز شدن به اینترنت پرسرعت از دیگر مراحل اجرایی طرح هوشمند‌سازی مدرسه قرآنی المهدی(عج) قم است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول