اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی فرماندار فیروزکوه تاکید کرد:

بسیج همه امکانات برای برگزاری مطلوب سرشماری در فیروز‌کوه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه بر بسیج همه امکانات موجود برای برگزاری مطلوب سرشماری نفوس و مسکن امسال در این شهرستان تاکید کرد.

بسیج همه امکانات برای برگزاری مطلوب سرشماری در فیروز‌کوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار در جلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‏های اجرایی هماهنگی‏های لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن سرشماری نفوس و مسکن داشته باشند.
وی اضافه کرد: شعارهایی در همین زمینه آماده شده که دستگاه‏های اجرایی باید در سربرگ‏ها و مکاتبات خود از آن استفاده کنند.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: همچنین در این زمینه مسابقاتی ویژه دانش‏آموزان همچون مقاله‏نویسی و انشانویسی تدارک دیده شده که امیدواریم آموزش و پرورش همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.
اسفندیار ادامه داد: باید با استفاده از تبلیغات گسترده اطلاع‏رسانی مناسبی برای همکاری مردم در سرشماری نفوس و مسکن صورت گیرد.
وی تصریح کرد: باید با روش‏های مختلف به همه خانواده‏ها در شهر و روستاها اطلاع‏رسانی صورت گیرد.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: جدولی تدوین شده که طبق آن هر دستگاهی باید طبق زمان‏بندی صورت گرفته، خودروی خود را در اختیار ماموران آمارگیری قرار دهد و باید از همین حالا در صورت خرابی نسبت به تعمیر خودروها اقدام کنند تا در زمان مشخص شده برای تامین خودرو با مشکل روبه‏رو نشویم.
اسفندیار اضافه کرد: با آغاز سرشماری نفوس و مسکن باید روزانه 15 خودرو به سطح روستاهای شهرستان فیروزکوه اعزام شوند و همه دستگاه‏ها نیز موظفند که در این زمینه همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه همچنین رانندگان باید حکم ماموریت داشته باشند، تصریح کرد: خودروهای مورد استفاده در طرح سرشماری نفوس و مسکن باید سواری باشد و خودروهای باری در اجرای این طرح به کار نمی‏آیند.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: ستاد سرشماری نفوس و مسکن از اول مرداد ماه سال جاری در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.
اسفندیار اضافه کرد: همچنین کلاس‏های آموزشی سرشماری نفوس و مسکن با حضور 60 نفر در حال برگزاری است و این کلاس‏ها تا 28 مهر ماه ادامه دارد.
وی تاکید کرد: از دوم تا بیست و دوم آبان ماه زمان برگزاری سرشماری نفوس و مسکن است و امیدواریم که با همکاری ادارات به نحو احسن انجام شود.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: جمعیت شهرستان در همه ارزشیابی‏ها و تامین امکانات نخستین و مهم‏ترین مولفه است.
اسفندیار تصریح کرد: در هفته دولت وعده شد از دستگاه‏های اجرایی که همکاری‏های لازم را داشته باشند، تجلیل شود و در همین راستا فعالیت‏ها در شش شاخص ارزیابی شده است.
وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که این ارزیابی‏ها ممکن است دارای نقصان‏هایی باشد اما در مجموع در بررسی‏هایی که صورت گرفت و در زمینه‏های مختلف از دستگاه‏هایی که با انگیزه تلاش کردند، تجلیل می‏شود.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: به طور قطع در این بین برخی فعالیت‏ها برجسته‏تر است و به چشم می‏آید که حضور به موقع در جلسات یکی از این مولفه‏هاست.
اسفندیار ادامه داد: در ارزیابی‏هایی که در بانک رفاه انجام شد، این بانک در شهرستان فیروزکوه تا رتبه دو ارتقا یافته است و باید از فعالیت‏های آن تجلیل شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول