اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به زمان سرشماری نفوس و مسکن؛

کلاس آموزش سرشماری در کهگیلویه دایر شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری سرشماری نفوس و مسکن 137 مامور برگزیده آمارگیری در پنج کلاس آموزشی با آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی و نحوه برگزاری سرشماری آشنا می‌شوند.

کلاس آموزش سرشماری در کهگیلویه دایر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید محمود داربام در حاشیه کلاس‌های آموزش توجیهی آمارگیران این شهرستان اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه و همه مردم این دیار آماده استقبال از سرشماری طرح نفوس و مسکن بوده که شرایط جاری و وضعیت کلی حاکی از همکاری صمیمانه مردم با آمارگیران است.
سخنگوی روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که صدا و سیما و رسانه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی برای برگزاری هر چه بهتر و دقیق‌تر سرشماری وظیفه‌ای بزرگ و سنگین برعهده دارند، ابراز داشت: مربیان و معلمان و اساتید دانشگاه نیز در مراکز آموزشی و برای فرهنگ‌سازی نقش بارزی دارند.
این مسئول در سرشماری نفوس و مسکن سال 90 شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: یک‌هزار و 370 نفر برای آمارگیری نفوس و مسکن از طریق اینترنت ثبت‌نام کردند که از این تعداد 137 نفر برگزیده شدند و به مدت 14 روز کلاسی آموزش توجیهی برای آنان برقرار است.
داربام از برقراری پنج کلاس آموزشی در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: این تعداد آمارگیر توسط پنج مدرس آمارگیری با تازه‌ترین اطلاعات و فعالیت‌هایی که در طول بیش از 20 روز سرشماری باید انجام دهند، آشنا می‌شوند.
سخنگوی فرمانداری کهگیلویه افزود: کار هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و توزیع اقلام تبلیغاتی نظیر پوستر، بروشور و تراکت در حال انجام بوده و به زودی همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخشداران و دهیاران برای آمادگی هر چه بیشتر در این رابطه برگزار می‌شود.
داربام بیان داشت: ارزیابی روند حرکت کشور در مسیر تحقق سند چشم‌انداز ملی و برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی، شناسایی اوضاع اجتماعی کشور در بخش اشتغال، تحصیل و مهاجرت از مهم‌ترین اهداف سرشماری بوده که مردم با پاسخ صحیح به آمارگیران باید مسئولان را در راه تحقق برنامه‌ها و اجرای آن‌ها یاری رسانند.
داربام با اشاره به این‌که رعایت اخلاق حسنه اسلامی از سوی آمارگیران موجب تسهیل در روند آمارگیری خواهد بود، متذکر شد: مردم در همه عرصه‌ها برای خدمت به انقلاب و نظام و تعامل با دولت کوتاهی نکرده‌اند که به یقین در این زمینه نیز یار و یاور مسئولان و خدمتگزاران خود خواهند بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول