اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد:

پرداخت تسهیلات به 400 هزار متقاضی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اعطای تسهیلات بانکی به 400 هزار نفر متقاضی در سراسر کشور خبر داد.

پرداخت تسهیلات به 400 هزار متقاضی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامرضا مصطفی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد حساب‌های جاری و قرض‌الحسنه افتتاح شده در این بانک 600 هزار سپرده است.
‌وی افزود: تعداد شعب این بانک در سطح کشور 350 شعبه است که این میزان به 450 شعبه افزایش می‌یابد.
مصطفی‌پور تصریح کرد: جمع منابع این بانک 7 هزار میلیارد ریال است و تاکنون توسط این بانک 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.
‌وی با بیان اینکه بر اساس آیین‌نامه، سقف پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: تسهیلات مشارکتی با کارفرما تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می‌شود.
مصطفی‌پور گفت: تسهیلات این بانک در بخش‌های مختلف پرداخت برای رفع نیازمندی‌ها، کمک هزینه و تأمین مسکن، کمک هزینه تحصیل و سایر بخش‌ها پرداخت می‌شود.
وی بیان کرد: این بانک که به عنوان نماد بانکداری اسلامی است، سعی دارد تا در آینده در خارج از کشور نیز شعب خود را افتتاح کند.  
مصطفی‌پور با اشاره به ارائه خدمات بانکی به صورت الکترونیکی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در آینده نزدیک تمام شعب این بانک به سیستم خود پرداز مجهز می‌شوند و یکی از روان‌ترین سیستم‌های بانکی الکترونیک را ما داریم.
وی عنوان کرد: تا کنون 6 هزار میلیارد ریال وام توسط بانک قرض‌الحسنه مهر در کشور پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ابراز داشت: استراتژی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این است که بتواند طیف وسیع‌تر و گسترده‌تری را مشمول خدمات در زمینه‌های مختلف خود کند.
مصطفی‌پور با بیان اینکه در انتخاب کارمندان این بانک شاخص‌های مختلفی را مدنظر داریم، اظهار داشت: در مرحله گزینش افراد متقاضی کار در این بانک افراد فهیم، تحصیل کرده و مؤمن را به کار می‌گیریم و سپس آنها را به فعالیت و محیط کاری که در آن مشغول هستند آگاه می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای ضروری مردم هدف اصلی این بانک است و با تمام توان در این راستا گام برمی‌داریم.
انتهای پیام/آ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول