اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌ها به توانمندسازی مددجویان کمک کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از بانک‌های عامل این استان خواست تا در راستای سرمایه‌گذاری برای توانمندسازی مددجویان با این نهاد همکاری بیشتری داشته باشند.

بانک‌ها به توانمندسازی مددجویان کمک کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عبدالمجید فرهادی در آیین معارفه مدیر کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: در راستای اهداف دولت برای کوچک‌سازی نهادها و ادارات و همچنین ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به مددجویان، تغییرات ساختاری در بدنه اداری کمیته امداد در حال انجام است.
وی بیان داشت: در این ساختار جدید، شاخه‌های کمیته امداد در مراکز شهرستان به مدیریت تبدیل می‌شود و بخشی از اختیارات به مدیران شهرستان واگذار شده تا مشکلات رفت و آمد مددجویان کمتر شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد حمایتی در سال جاری بیان کرد و افزود: در این زمینه در سال جاری کارهای خوب و ارزشمندی طراحی و انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه نیاز مددجویان در اولویت برنامه‌ها برای توانمندسازی آنها خواهد بود، ابراز داشت :در تلاش هستیم از داشته‌ها و توانمندی‌های مددجویان برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی آنها استفاده کنیم.
فرهادی از بانک‌ها خواست با کمیته امداد در بخش سرمایه‌گذاری برای مدد‌جویان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.
وی عنوان داشت: باید در بخش توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان از قابلیت‌های هر منطقه برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.
وی افزود: نباید عده‌ای برای همیشه زیر پوشش این نهاد باشند و فقط پول دریافت کنند زیرا این وضعیت شایسته کشور و خود مددجویان نیست، بنابراین باید در راستای توانمندسازی آنها بیشتر تلاش شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند کمیته امداد یاد کرد و از آنها به‌خاطر پوشش مطلوب برنامه‌های کمیته امداد تشکر کرد.
امام جمعه شهرستان باشت نیز در این آیین گفت: هر خدمتی به خلق خدا و بشریت قابل تحسین و در پیش خداوند از اجر و پاداش بسیار بالایی برخوردار است.
حجت‌الاسلام عبد‌الرحیم عبودی با اشاره به اینکه اگر انسانی مؤمن نباشد اما در راستای رفاه بندگان خدا قدم بردارد خداوند در دنیا و آخرت اجری برای او مقرر می‌کند خطاب به کارکنان این نهاد حمایتی در باشت، اظهار داشت: افرادی که در کمیته امداد مشغول خدمت‌رسانی هستند همه اهل دین و معتقد به ارزش‌های دینی بوده و اگر از جانب شما کاری صورت گیرد از جانب خدا اجر و پاداش مضاعفی دارد.
در پایان این نشست که مسئولان شهرستان باشت نیز حضور داشتند، با حکم مدیرکل کمیته امداد امام این استان، آقای سید عبدالحمید ولی‌پور به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان باشت منصوب شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول