اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی خبر داد:

ارائه بالغ بر 500 نرم‌افزار در بانک نرم‌افزاری

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی از ارائه بالغ بر 500 نرم‌افزار تولید شده این مجمع در بانک نرم‌افزاری خبر داد.

ارائه بالغ بر 500 نرم‌افزار در بانک نرم‌افزاری
حجت‌الاسلام علی انصاری‌بویراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بانک اطلاعات نرم‌افزاری مجمع جهانی شیعه‌شناسی اظهار کرد: این بانک در حقیقت مجموعه‌ای از نرم‌افزارهاست که می‌تواند مکمل پایگاه اطلاع‌رسانی و کتابخانه تخصصی مجمع باشد.
وی خاطرنشان کرد: مجمع جهانی شیعه‌شناسی مسائل و موضوعات کلیدی را به صورت روشمند و دسته‌بندی شده و تخصصی در سبک‌های مختلف مانند کتاب، مقاله، پایان‌نامه، جزوه، سی‌دی، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، اینترنت و ماهنامه‌ها تدوین می‌کند و در نشر و گسترش فرهنگ تشیع موثر است.
رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی با اشاره به پیشرفت فناوری اطلاعات گفت: امروزه عموم مردم مانند دانشجویان، جوانان و اقشار تحصیلکرده به صورت گسترده و فراگیر به سوی مباحث نرم‌افزاری، اینترنت و کتابخانه دیجیتالی روی می‌آورند.
وی خاطرنشان کرد: اهتمام به امر نهضت نرم‌افزاری علوم اسلامی یک ضرورت مهم بوده و اقدام در این زمینه ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود.
انصاری‌بویراحمدی تاکید کرد: مراکز علمی و پژوهشی باید در کنار فعالیت‌های خود اقدام به ایجاد بانک اطلاعات نرم‌افزاری کنند.
وی با اشاره به فعالیت‌های مجمع جهانی شیعه‌شناسی مبنی بر اثبات حقانیت شیعه و تشیع بیان کرد: سعی شده بانک اطلاعات نرم‌افزاری به صورت فعال و با کیفیت مطلوب در مجمع جهانی راه‌اندازی شود تا علاوه بر برطرف کردن نیازها، پایگاه مناسبی برای استفاده در سایت و کتابخانه مجمع باشد.
رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی با بیان اینکه بالغ بر 500 نرم‌افزار تولید شده مجمع جهانی در این بانک موجود است، عنوان کرد: نرم‌افزارهای مختلف در زمینه‌های مبانی اعتقادی، هویت تشیع، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و مقالات علمی، دوره‌های درس شیعه‌شناسی، کنگره و مناظرات تولید شده و  در این بانک در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول