اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد:

ارائه تسهیلات به 12 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی از ارائه تسهیلات به 12 هزار و 745 واحد مسکن مهر استان خبر داد.

ارائه تسهیلات به 12 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود محسن‌زاده پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی به بیان آخرین وضعیت از مسکن مهر استان پرداخت و اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش تاکنون در استان ما 26 هزار و 200 نفر متقاضی مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی از اختصاص زمین برای 29 هزار واحد مسکن مهر در استان خبر داد و افزود: همچنین تاکنون برای 21 هزار و 994 واحد مسکن مهر در استان عقد قرارداد ساخت شده است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون برای 23 هزار و 724 واحد مسکن مهر در استان اخذ پروانه ساخت شده است همچنین 20 هزار و 961 واحد نیز به مرحله اتمام پی‌سازی رسیده است.
محسن‌زاده از اتمام مرحله اسکلت برای 17 هزار و 746 واحد مسکن مهر استان خبر داد و گفت: همچنین 15 هزار و 756 واحد نیز به مرحله سقف رسیده‌اند همچنین 13 هزار و 236 واحد نیز به مرحله سفت‌کاری و 7 هزار و 413 واحد مسکن مهر نیز به مرحله اتمام نازک‌کاری رسیده است.
وی به تسهیلات ارائه شده به مسکن مهر در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون برای 12 هزار و 745 واحد مسکن مهر در استان تسهیلات ارائه شده است که تاکنون برای 17 هزار و 485 واحد قسط نخست، 14 هزار و 776 واحد قسط دوم، 8 هزار و 472 واحد قسط سوم و برای 2 هزار و 711 واحد قسط چهارم آزاد شده است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر برای کلیه واحدهای مسکن مهر که در استان پیش‌بینی شده است زمین واگذار شده و در این ارتباط هیچ مشکلی وجود ندارد.
محسن‌زاده از حل مشکل اختصاص زمین در مود، خضری، آیسک و سه‌قلعه خبر داد و افزود: زمین آماده‌سازی شده در این مناطق در حال تحویل است.
وی تصریح کرد: تسریع در ساخت مسکن مهر نیاز به همت کلیه مسئولان دارد همچنین باید خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر نیز با سرعت بیشتری صورت گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول