اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گردشگری قدمگاه نیشابور:

ساخت مجتمع قدمگاه با کمبود بودجه روبه‌رو است‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع تفریحی و گردشگری شهر قدمگاه مرکز بخش زبرخان نیشابور گفت: مبلغ موافقت شده استانداری با توجه به طرح توجیهی و حجم کار در دست اقدام این مجتمع کم بوده است.

ساخت مجتمع قدمگاه با کمبود بودجه روبه‌رو است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدصادق فیضی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این مجتمع که واژه اسپیرس نام قدیم قدمگاه را بر روی این مجتمع گذاشته است، اظهار کرد: از 36 میلیارد ریال اعتبار تصویبی استانداری و میراث فرهنگی برای این طرح تاکنون با 12 میلیارد ریال آن موافقت شده است.
مدیرعامل مجتمع تفریحی و گردشگری شهر قدمگاه مرکز بخش زبرخان نیشابور افزود: از این مبلغ 4 میلیارد ریال برای تاسیسات و تجهیزات و 8 میلیارد ریال برای ساخت اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: به ‌یقین این پروژه نیازمند متمم بعدی تسهیلات برای تکمیل و بهره‌برداری است.
مدیرعامل مجتمع تفریحی و گردشگری شهر قدمگاه مرکز بخش زبرخان نیشابور خاطرنشان کرد: با توجه به طولانی بودن زمان ساخت و تحویل پروژه در این مدت با افزایش قیمت و تورم روبه‌رو خواهیم بود و ما نیازمند توجه بهتری در حوزه تسهیلات هستیم.
وی گفت: در صورت مساعدت مسئولان‌ تا کمتر از دو سال آینده این مجتمع به بهره‌برداری می‌رسد.
فیضی اظهار کرد: این پروژه در 45 ماه قبل تصویب شده و موافقت میراث فرهنگی را گرفته و تغییر کاربری، طراحی نقشه، طرح توجیهی، گرفتن مشاوران طرح، پیگیری برای تسهیلات از استانداری، فرمانداری و میراث فرهنگی انجام شده است.
مدیرعامل مجتمع تفریحی و گردشگری شهر قدمگاه مرکز بخش زبرخان نیشابور گفت: این مجموعه 27 هزار مترمربع است که برای 4 هزار و 170 متر در فاز اول مجوز گرفته شده است.
وی افزود: اسکان میلیون‌ها مسافر و زائر در بخش زبرخان مسئله مهمی است که باید مسئولان با حمایت از بخش خصوصی زمینه خدمتگزاری بهتر به زائران امام رضا(ع) را فراهم کنند.
مجتمع تفریحی و گردشگری شهر قدمگاه مرکز بخش زبرخان نیشابور با حضور معاون استاندار و فرماندار این شهرستان کلنگ‌زنی شد. 
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول