اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی؛

حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مورد تأکید قرار گرفته در اولویت امور است.

حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در بازدید از کارخانه کاشی فرزاد اظهار داشت: باید به صورت متوازن به مباحث مرتبط با صنایع، معادن و خدمات و کشاورزی توجه شود تا شاهد توسعه متوازن و همه‌جانبه استان باشیم.
وی ادامه داد: با وجود خدمات و اقدامات بسیار مناسبی که از سوی دولت نهم و دهم در سطح استان در بخش‌های مختلف به انجام رسیده است هنوز در برخی از زیر ساخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم که امید است در سفر چهارم هیئت دولت به آن پرداخته شود.
استاندار خراسان جنوبی به برخی مشکلات واحدهای صنعتی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: به طور یقین دولت با بسته‌های حمایتی در بخش‌های مختلف صاحبان صنایع و فعالان بخش اقتصادی را حمایت می‌کند.
رشید به سفر چهارم هیئت دولت به استان اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات استان در بخش‌های مختلف از جمله مصوباتی که در سفرهای قبل هیئت دولت به استان به دلایل خاص اجرایی نشده بود در کارگروهی در تهران مورد بحث قرار گرفت و پیشنهادات جدید در این زمینه در قالب 20 بند به تصویب این کارگروه رسید که امید است در شورای عالی اشتغال که در جریان سفر چهارم در استان با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود پیشنهاد داده شده و مورد تصویب نهایی قرار گیرد.
وی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی براساس بودجه سال 90 و برنامه پنجم توسعه، ایجاد برخی مشوق‌های سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته از جمله مباحث مهمی است که در این سفر مورد تاکید قرار می‌گیرد.
مقام عالی دولت در استان به تولیدات کارخانه کاشی فرزاد اشاره کرد و افزود: حمایت از این نوع واحدهای اقتصادی که موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان می‌شود در راس برنامه‌های دولت در استان قرار دارد.
استاندارخراسان جنوبی در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه قرار گرفت و نسبت به رفع آنها در حد مقدورات قول مساعد داد.
کارخانه کاشی فرزاد بیرجند واقع در شهرک صنعتی شماره یک بیرجند 400 نفر اشتغال مستقیم و 3 هزار نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است که قابل توسعه نیز است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول