اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امور زیربنایی شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی سرمایه‌گذار بومی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امور زیربنایی شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از نبود سرمایه‌گذار بومی رنج می‌برد.

خراسان جنوبی سرمایه‌گذار بومی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد کاظم علوی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بومی در اولویت کاری قرار دارند، اظهار داشت: استان ما سرمایه‌گذار بومی زیادی ندارد و این کار را با مشکل مواجه کرده است.
وی تصریح کرد: مسئولان باید برای جذب سرمایه‌گذار از سایر استان‌ها و یا سرمایه‌گذاران خارجی شرایطی را در استان فراهم کنند که در سایر استان‌ها وجود نداشته باشد تا جاذبه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار به وجود آید.
مسئول کمیته امور زیربنایی شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی افزود: توسعه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی نیازمند وجود مصوبه‌ای ویژه در این استان است تا شرایط سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کند و سرمایه‌گذاری افراد در این منطقه کمتربرخوردار دارای توجیه اقتصادی باشد.
علوی با انتقاد از برخی پراکنده‌گویی‌های مسئولان در رسانه‌های استان در مورد سرمایه‌گذاری و پروژه‌های اقتصادی اظهار داشت: مسئولان باید بدانند که اقناع ذهن مردم اهمیت دارد و از طرف دیگر نیز مسئولان باید از طرح موضوعاتی که به سرمایه‌گذاری استان ضرر بزند، اجتناب کنند.
وی ادامه داد: خراسان جنوبی از جمله استان‌های محروم است که جاذبه سرمایه‌گذاری چندانی را ندارد و باید مسئولان شرایطی را برای جذب سرمایه‌گذار در استان فراهم کند چرا که در حال حاضر شرایط سرمایه‌گذاری در استان ما با سایر مناطق برخوردار تفاوت چندانی نمی‌کند.
مسئول کمیته امور زیربنایی شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر سرمایه‌گذار بومی در استان وجود داشته باشد برای پروژه‌های اقتصادی در اولویت قرار دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول