اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان خبر داد:

هنرستان 20 کلاسه پلدختر امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: هنرستان 20 کلاسه پلدختر امسال افتتاح می‌شود.

هنرستان 20 کلاسه پلدختر امسال افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حبیب‌الله دهمرده در ادامه سفرهای شهرستانی خود شامگاه چهار شنبه با جمعی از مدیران و روسای ادارات استان ‌از نزدیک پروژه‌های هنرستان و مسکن مهر و استخر شنا پلدختر را مورد بررسی قرارداد و برای تسریع در روند این طرح‌های نیمه‌تمام دستورات لازم صادر کرد.
وی در جریان بازدید از هنرستان پلدختر گفت: هنرستان 20 کلاسه حضرت رسول پلدختر در زمینی به مساحت هفت هزار و 200 متر‌مربع و زیر بنا سه هزار و 800 متر‌مربع در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پروژه  که حدود پنج هزار و 500 متر محوطه سازی و 300 متر طول دیوار آن است مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن هزینه می‌شود‌.
دهمرده تصریح کرد: این طرح در مراحل نهایی و رنگ آمیزی و عملیات محوطه سازی است و کار تجهیز این طرح قبل از دهه مبارک فجر امسال انجام می‌شود.
وی گفت: اعتبارات هنرستان پلدختر از محل تخریب و بازسازی تأمین شده است.
استاندار لرستان از در حال ساخت 21 پروژه آموزشی و پرورشی در شهرهای پلدختر و معمولان خبر داد و گفت: برای این تعداد طرح که در حال ساخت می‌باشد مبلغ 50 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
استاندار لرستان  سپس در سایت مسکن مهر پلدختر بازدید کرد و گفت: موانع و مشکلات موجود در سایت مسکن مهر پلدختر باید رفع شود.
وی در جریان بازدید از سایت 5,5 هکتاری مسکن مهر پلدختر افزود: مسکن مهر شهر پلدختر دارای سهمیه یک هزار و 700 واحدی در سال‌های 90- 89 می‌باشد که تعداد 624 واحد آن در قالب مسکن مهر دولتی ( اجاره 99 ساله) در قالب هشت تعاونی است.
وی پیشرفت این پروژه را 40 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: مابقی سهمیه یک هزار و 76 واحد است که در قالب مسکن مهر خود مالک می‌باشد که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کل مبلغ قرارداد مسکن مهر پلدختر 340 میلیارد ریال است.
استاندار لرستان روند پیشرفت مسکن مهر پلدختر را روند مثبتی عنوان کرد و برای تسریع در ساخت مسکن مهر پلدخترو رفع مشکلات موجود  دستورات لازم را صادر کرد.
استاندار لرستان در ادامه بازدید خود پروژه استخر شنا پلدختر را مورد بازدید قرارداد و گفت: پیمانکار  استخر شنا پلدختر به علت کندی کار خلع ید شد.
وی در جریان بازدید از پروژه استخر شنا شهر پلدختر افزود: این طرح جز مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است که عملیات اجرایی این استخر دو، سه سال گذشته آغاز شد که به علت مشکلات فنی  طرح  در زمستان سال 89 متوقف و تعطیل شد‌.
وی گفت: پیمانکار پروژه به علت کندی کار در ساخت استخر خلع ید شد و این طرح جدیدالاحداث با ابعاد 13 در 25 متر به پیمانکار دیگری واگذار شد.
دهمرده افزود: در سال جاری برای طرح استخر شنا پلدختر مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال اختصاص داده شده و برای سال آینده نیز هفت میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
استاندار لرستان اظهار امیدواری کرد: با توجه به این که پیمانکار هم اکنون مشغول فعالیت است استخر شنا پلدختر تا پایان سال 91 آماده بهره‌برداری می‌شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول