اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

80 درصد مشکل فضای آموزشی سرعین برطرف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرعین گفت: ‌70 درصد مشکل فضاهای آموزشی این شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید برطرف شده است.

80 درصد مشکل فضای آموزشی سرعین برطرف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر سرعین اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس تمام مسئولان شهرستان سرعین همت خود را به کار گرفته‌اند تا مشکلات کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی شهرستان را حل کرده و زمینه حضور با نشاط نسل آینده را فراهم کنند.
فرماندار سرعین یادآور شد: در سال‌های اخیر و بعد از روی کار آمدن دولت نهم و دهم در حوزه آموزش‌ و پرورش تحولات خوبی انجام شده است.
این مسئول ابراز داشت:‌ توجه دولت به این بخش سبب شده است تا برخی از کاستی‌ها از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برطرف شده و خانواده‌ها بدون کمترین دغدغه فرزندان خود را برای تحصیلات شایسته به مدرسه رهسپار کنند.
دبیر نگاه تحولی به بخش آموزش و پرورش را تحول‌آفرین در سایر حوزه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: ‌حوزه آموزش و پرورش  حوزه حساس و دارای جایگاه ارزنده است که اگر در این بخش با استراتژی مناسب تصمیم‌گیری نشود دیگر خطا و اشتباهات قابل بخشش و جبران نخواهد بود.
فرماندار شهرستان سرعین با قدردانی از تلاش مدیریت آموزش و پرورش  سرعین در فضاسازی مناسب برای آغاز سال تحصیلی مطلوب خاطرنشان کرد: این شهرستان به عنوان قطب گردشگری باید از نظر فرهنگی و آموزشی به چنان رشد و توسعه‌ای دست یابد که به عنوان الگو مطرح شود.
این مسئول همچنین برای برگزاری مراسم تجلیل از قبول‌شدگان کنکور سراسری قول مساعد داد و از شهرداری خواست در آسفالت معابر و کوچه‌های منتهی به مدارس و محوطه فضاهای آموزشی اقدام لازم را انجام دهد.
فرماندار شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح چند پروژه آموزشی در آستانه سال تحصیلی در این شهرستان خبر داد.
دبیر ابراز داشت: شهرستان سرعین از جمله مناطقی است که با همت مدیران و مسئولان مرتبط در کمترین زمان می‌تواند مدارس آن تک شیفته شده و شاهد حضور مناسب دانش‌آموزان در کلاس‌های درس باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول