اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

وظیفه سنگین پلیس‌راه در تامین امنیت محور شیراز به یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور یاسوج به شیراز با عبور و مرور حدود 91 هزار سواری در روز، وظیفه پلیس‌راه در برقراری و تامین امنیت را دو چندان کرده است.

وظیفه سنگین پلیس‌راه در تامین امنیت محور شیراز به یاسوج
به  گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود مصدقی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید پلیس‌راه یاسوج به شیراز با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌‌های شبانه‌روزی پلیس‌‌راه این استان برای برقراری امنیت ترافیکی و کاستن از آمار تلفات جاده‌ای در شبکه راه‌های استان اظهار داشت: تلاش‌ها و مجاهدات پرسنل خدوم و همیشه بیدار پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ستودنی است.
وی با اعلام اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری با کاهش 21 درصدی تلفات رانندگی مواجه بوده‌ایم، افزود: این مهم با همت و تلاش بی‌وقفه تلاشگران در اداره‌کل راه و ترابری، دستگاه‌های امدادی، اورژانس و هلال‌احمر استان و حوزه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ممکن شده است.
مدیرکل پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این مهم نشان دهنده تعامل موثری است که بین مجموعه‌های خدمات‌رسان در شبکه راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به مکان استقرار پلیس راه جدید شیراز به یاسوج بیان داشت: محور یاسوج به شیراز با عبور و مرور حدود 91 هزار معادل سواری در روز و محور یاسوج به بابامیدان با عبور و مرور 14 هزار معادل سواری، جزو پر ترددترین محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد به وظیفه و نقش مهم پلس راه در تامین امنیت این دو مسیر اشاره کرد و افزود: همین امر نقش پلیس را در کنترل ترافیک این محورها پررنگ‌تر می‌‌کند.
مصدقی با بیان اینکه امید است با استقرار نیروی انتظامی و پلیس‌راه استان در ساختمان جدید، ضریب ایمنی در این محورها بالاتر رود، افزود: تمام تلاش خود را در اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به‌کار می‌بندیم تا با همت نیروهای خدوم در پلیس‌راه و نیروی انتظامی و همکاری سایر دستگاه‌ها، به شکل مطلوب‌تری در خدمت مردم شریف این استان باشیم.
وی در ادامه از بهره‌برداری قرارگاه پلیس راه این استان در محوطه پلیس راه یاسوج به اصفهان با فضایی معادل 860 متر مربع خبر داد و افزود: در آینده نزدیک مرحله مناقصه ساختمان پلیس‌راه دهدشت به بهبهان صورت می‌گیرد تا با واگذاری امور این ساختمان به پیمانکاری خبره، کار ساخت آن آغاز و در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول