اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

احساس امنیت مردم ما را با نشاط‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: احساس امنیت در جامعه بسیاری از افراد جامعه ما را شاداب و سرزنده‌تر کرده است.

احساس امنیت مردم ما را با نشاط‌تر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در مراسم تجلیل از نیروهای انتظامی خلخال اظهار داشت: ما در سایه امنیت می‌توانیم بستر خوب نشاط، امید به آینده و سرزندگی را در جامعه تقویت و زمینه‌های تعالی آن را فراهم کنیم اما باید توجه داشته باشیم که همراهی مردم و اعتماد آنها در این موضوع اصل است.
وی برترین ثروت پلیس را همراهی مردم و جلب اعتماد آنها توصیف کرد و افزود: در عصر حاضر پلیسی کارآمد، موفق و رو به رشد و تعالی است که بتواند مردم را در رسیدن به اهداف خود همسو و همراه کند.
رشتبری در ادامه سخنان خود به امنیت پایدار کشورمان در منطقه و تبعیت نیروهای مسلح از فرماندهی مقتدر و با صلابت اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما با داشتن بصیرت و پشتوانه مردمی و همچنین تبعیت از فرماندهی جامع‌نگر و مدبر توانسته است بر بسیاری از مشکلات، تنگناها و نارسایی‌ها در عرصه منطقه‌ای و جهانی غلبه کرده و به پلیسی کارآمد، اخلاق‌گرا و تخصصی تبدیل شود.
این مسئول یکی از اصلی‌ترین وظیفه پلیس را در حال حاضر تداوم و تقویت همین بسترهای برقرار شده توصیف کرد و گفت:‌ امروز نیروهای مسلح ما به ویژه پلیس به تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن مجهز است که انتظار داریم همین رویه روز به روز تقویت شود.
به گزارش فارس، امام جمعه خلخال تصریح کرد: نعمت امنیت در حال حاضر در بالاترین سطح خود در کشورمان قرار دارد و ما باید این نعمت والای ارزانی شده را قدر بدانیم.
رشتبری این امنیت را ثمره خون شهدا برشمرد و خاطر نشان کرد: شهدایی که خون خود را در راه اعتلای اسلام و آرمان‌ها داده‌اند تا دشمن روز به روز خوار و ذلیل شود، امروز بزرگ‌ترین دین را بر گردن ما دارند که ادای آن تنها با استمرار راه آنها امکان‌پذیر است.
وی در ادامه تهدید نرم دشمن را یکی از فرصت‌های نشان دادن توانمندی پلیس در عرصه مقابله با جرائم و تهدیدها اعلام کرد و گفت: ما باید ابزارهای جنگی متناسب با این تهدید نرم را فراهم کنیم تا دشمن نتواند سوءاستفاده کرده و زمینه وحدت و انسجام جامعه را بر هم زند.
رشتبری افزود: حضور پلیس در جامعه به یقین نشانه تداوم امنیت واقعی است و ما این را مرهون زحمات نیروهای تلاشگر پلیس و انتظامی می‌دانیم و باید همیشه قدردان چنین نعمات باشیم.
امام جمعه خلخال در پایان سخنان خود بحث پیشگیری از جرائم را به عنوان اصل رکین در مقابله و کاهش جرائم سازمان یافته ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: پیشگیری و جلوتر از آن پیش‌بینی باید مورد توجه قرار گیرد تا جرم و جنایتی اتفاق نیفتد.
در پایان این مراسم از 20 نفر از کارکنان نمونه پلیس و ناجا با اهدای هدایایی تجلیل شد.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول