اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت‌بدنی شهربابک خبر داد:

افزایش سرانه ورزشی شهربابک به 42 سانتیمتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان شهربابک گفت: سرانه ورزشی شهربابک از 20 به 42 سانتیمتر مربع افزایش یافته است.

افزایش سرانه ورزشی شهربابک به 42 سانتیمتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، میثم پاریزی عصر امروز در جلسه شورای ورزش شهربابک از افزایش سرانه ورزشی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: سرانه ورزشی شهربابک از 20 سانتی‌متر به 42 سانتی‌متر مربع افزایش یافته است.
وی با اشاره به پیگیری ساخت فضاهای ورزشی برای افزایش سرانه ورزشی افزود: ترغیب و پیگیری برای ایجاد فضاهای ورزشی توسط شهرداری‌ها و سایر ادارات و افزایش تعداد هیئت‌های ورزشی به تناسب ظرفیت‌های ورزشی از جمله برنامه‌های سال جاری در بخش تربیت‌بدنی شهربابک است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی شهربابک با تأکید بر تعامل و همکاری با بخشداری مرکزی شهرستان برای ایجاد فضاهای ورزشی در روستاهای پر جمعیت بیان داشت: حمایت‌های بخش خصوصی در ورزش برای تقویت کمک مالی ورزشی جذب می‌شود.
پاریزی را‌ه‌اندازی انجمن پیشکسوتان ورزشی را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: اهمیت مسئولان به امر ورزش بر روی مردم تأثیر مثبت می‌گذارد.
وی با بیان اینکه باید جذب مردم برای ورزش و حضور آنها در زمینه ورزش نهادینه شود، افزود: همایش پیاده‌روی عمومی 29 مهر ماه در شهربابک برگزار می‌شود.
افشین صالحی رئیس دانشگاه آزاد واحد شهربابک تصریح کرد: هفته تربیت‌بدنی فرصتی برای ارتقای دانش مردم و فرهنگ‌سازی در امر ورزش است.
وی از کلنگ‌زنی سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک در نیمه دوم سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ورزشی به زودی در خوابگاه دخترانه دانشگاه نصب می‌شود.
حمید افضلی فرماندار شهربابک اظهار داشت: در بحث سخت افزاری ورزش کارهای خوبی انجام شده است و پروژه سه استادیوم می‌تواند ورزش شهرستان را متحول کند.
وی با اشاره به اینکه همیشه نباید نیمه خالی لیوان را دید، گفت: هنوز برای هزینه کردن در ورزش نگاه‌های خود را تغییر ندادیم و باید در این زمینه مراقب بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول