اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران:

نفت گچساران در مسابقات مناطق نفت‌خیز جنوب درخشید

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از درخشش ورزشکاران فوتسال و فوتبال فرزندان زیر 20 سال کارکنان این شرکت در مسابقات مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد.

نفت گچساران در مسابقات مناطق نفت‌خیز جنوب درخشید
ابوالحسن غلامی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: مسابقات فوتسال، فوتبال، شنا و واترپلوی فرزندان زیر 20 سال مناطق نفت‌خیز جنوب در گچساران برگزار شد.
وی افزود: پس از برگزاری جلسه هماهنگی با حضور مسئولان هیئت فوتبال اهواز و کادر اجرایی و داوران در گچساران، عوامل اجرایی و بازیکنان تیم‌ مسجد سلیمان در خوابگاه اسکان داده شدند.
مدیر روابط عمومی نفت و گاز گچساران افزود: مسابقه فوتبال بین تیم‌های گچساران و مسجد سلیمان در زمین شماره یک استادیوم شهدای صنعت نفت آغاز شد که این مسابقه با نتیجه هفت بر صفر به نفع تیم گچساران پایان پذیرفت.
غلامی با اشاره به برگزاری مطلوب فوتسال در استادیوم شهدای صنعت نفت از برد تیم گچساران با نتیجه سه بر یک در مقابل تیم مسجد سلیمان خبر داد.
وی گفت: مسابقات شنا و واترپلوی فرزندان زیر 20 سال مناطق نفت‌خیز نیز پس از برگزاری جلسه هماهنگی با حضور اعضای هیئت شنا و واترپلو اهواز و گچساران و قرعه‌کشی بین تیم‌های حاضر در محل استخر سرپوشیده آزادی گچساران آغاز شد.
غلامی با بیان اینکه این مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد، تصریح کرد: در مسابقات شنا تیم اهواز با کسب 969 امتیاز مقام اول و تیم گچساران با کسب 893 امتیاز مقام دوم را کسب کردند.
وی با اشاره به حضور تیم‌های گچساران، اهواز و امیدیه در مسابقات واترپلوی فرزندان زیر 20 سال مناطق نفت‌خیز در گچساران عنوان داشت: در یک مرحله از این مسابقات، تیم گچساران با نتیجه 17 بر شش تیم امیدیه را مغلوب کرد.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: در مسابقه‌ای دیگر گچساران با نتیجه 13 بر سه از سد تیم اهوازی گذشت و تیم امیدیه نیز با نتیجه 16 بر چهار بر حریف اهوازی خود غلبه کرد.
غلامی با اشاره به برگزاری مسابقات مرحله دوم پینگ پنگ نونهالان، نوجوانان و جوانان زیر 20 سال مناطق نفت‌خیز جنوب بیان داشت: این مسابقات در مسجد سلیمان برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده از توان فنی بالایی برخوردار بودند.
وی گفت: این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان زیر 20 سال با شرکت چهار تیم نفت و گاز گچساران، آغاجری، اهواز و مسجدسلیمان برگزار شد.
غلامی بیان داشت: در رده نونهالان تیم اهواز مقام اول، گچساران مقام دوم و آغاجری به مقام سوم دست یافتند.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: در رده نوجوانان نیز تیم‌های آغاجاری مقام اول و تیم‌های گچساران و اهواز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
غلامی گفت: در این مسابقات و در رده جوانان تیم اهواز مقام اول و تیم‌های آغاجری و گچساران به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان بازیکن تیم آغاجری مقام اول، محمد موحدیان، علیرضا صائب و سید رضا افضلی بازیکنان تیم گچساران مقام دوم تا چهارم را کسب کردند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول