اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ایی استان کرمانشاه:

معضل ورزش زورخانه‌ای کرمانشاه کمبود محل تمرین است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ایی استان کرمانشاه گفت: مشکل‌ اساسی ورزش زورخانه‌ای در کرمانشاه کمبود محل تمرین است به طوری که دارای 4 زور‌خانه بوده که 3 زورخانه آن از نظر فضا و فرسوده بودن بنا استاندارد نیستند.

معضل ورزش زورخانه‌ای کرمانشاه کمبود محل تمرین است
محمدخوش‌اندام ‌در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ورزش باستانی از سه رشته تیمی میانداری، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی تشکیل شده است که در رده‌های سنی مختلف جوانان، بزرگسالان و رده سنی 50 تا60 سال برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های‌ باستانی استان کرمانشاه ادامه داد‌: برگزاری مسابقات باستانی استان هر ساله از اول اردیبهشت ‌ماه تا پایان بهمن‌ ماه است. 
وی اضافه کرد‌: هر ماه یک دوره مسابقات در تمام رشته‌ها در کشور برگزار می‌شود که تیم کرمانشاه در رشته‌های هنرهای فردی و کشتی‌های پهلوانی در رده سنی50 تا 60 سال قهرمانی‌های زیادی کسب کرده ‌است البته امسال به دلیل برخی از مسائل این مسابقات تشکیل نشد. 
خوش‌اندم با اشاره به مشکلات ورزش باستانی در استان اضافه کرد: مشکل‌ اساسی این ورزش کمبود زورخانه و محل تمرین است‌.
رئیس هیئت ورزش‌های باستانی استان کرمانشاه ادامه داد: ورزش کرمانشاه از تاریخچه بسیار کهنی برخوردار است؛ در استان چهار زور‌خانه وجود دارد که سه زورخانه آن از نظر فضا و فرسوده بودن بنا استاندارد نیستند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول