اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

اخلاق زیربنای ورزش حرفه‌ای باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان با اشاره اهمیت و تاثیرگذاری ورزش در میان جوانان گفت: اخلاق باید زیربنای ورزش حرفه‌ای باشد.

اخلاق زیربنای ورزش حرفه‌ای باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی اردکان، افتتاحیه این دوره از مسابقات در روزهای فرخنده ولادت با سعادت امام رضا (ع) را اتفاقی مبارک و فرخنده دانست و اظهار داشت: مسئله ورزش باید مورد توجه جدی مسئولان شهرستان و استان قرار گیرد و امکانات مورد نیاز ورزشکاران تا حد امکان تامین شود.
وی خاطرنشان کرد: مقوله با اهمیت ورزش می‌تواند از گرایش جوانان به اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی پیشگیری و توطئه دشمنان را در راستای به نابودی کشاندن جوانان مسلمان ایرانی خنثی کند.
حسینی اخلاق را زیربنای ورزش عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه در حوزه ورزش کشور به ویژه فوتبال، اخلاق فدای روابط ناصحیح و مادیات می‌شود که این امر به هیچ عنوان شایسته این حوزه نیست.
امام جمعه اردکان با بیان اینکه ورزش باید وسیله‌ای برای رسیدن به نشاط، شادابی و اخلاق‌مداری باشد، بیان کرد: ورزش حرفه‌ای دو وجه دارد از یک طرف می‌تواند به ارتقا آداب و فرهنگ جوانمردی که مورد توصیه بزرگان دین نیز است، کمک کند و از سوی دیگر می‌تواند همه ارزش‌ها و مقدسات را زیر سئوال ببرد.
حسینی با اشاره به کارکرد ورزش در نظام اسلامی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در همه زمینه‌ها از جمله ورزش و فرهنگ که نمود و جلوه کشور در عرصه‌های جهانی است، پیشرو و الگو باشد.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان اردکان نیز در این مراسم با بیان اینکه 9 تیم از محلات و روستاهای اطراف اردکان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند، بیان کرد: این تیم‌ها طی 9 هفته و به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
محمد کوه‌پیمایی ضمن تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان اردکان به خاطر پشتیبانی از برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت دهه کرامت و هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود و هر هفته به نام یکی از سرداران شهید شهرستان نامگذاری شده است.
در پایان این مراسم و پس از اجرای نورافشانی، دو تیم کشاورز و شهدای صدرآباد به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه تیم کشاورز سه بر صفر از سد تیم مقابل خود گذشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول