اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زورخانه شهید فهمیده قم صورت می‌گیرد؛

برپایی مراسم شکرانه سفر رهبری توسط جامعه ورزش قم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از نواخته شدن زنگ شکرانه به مناسبت گرامیداشت سالگرد سفر رهبری به قم خبر داد.

برپایی مراسم شکرانه سفر رهبری توسط جامعه ورزش قم
رسول منعم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مراسم زنگ شکرانه همزمان با شب بیست و هفتم مهر ماه و به مناسبت گرامیداشت سالگرد سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همانطور که مردم شریف استان قم و علاقمندان به ورزش می‌دانند سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به شهر مقدس قم در روز بیست و هفتم مهر ماه سال 1389 صورت گرفت و برکات ارزشمندی برای قم و به خصوص ورزش قم به دنبال داشت.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: خوشبختانه بزرگترین برکت سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب بازگشت مجموعه بزرگ ورزشی شهید حیدریان به ورزش قم است و این مهم برای ورزش قم اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: شکرگزاری از به دست آوردن چنین دستاورد ارزشمندی، کمترین کاری است که تمام جامعه ورزش قم می‌تواند انجام دهد و به همین خاطر قصد داریم در گرامیداشت سالگرد این اتفاق مهم، برنامه‌های متنوعی در ورزش استان انجام دهیم.
منعم یاد آور شد: مراسم نواخته شدن زنگ شکرانه ورزش باستانی با اجرای ورزشکاران هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان قم از ساعت 19 روز بیست و ششم مهر ماه در زورخانه شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم نواخته شدن زنگ شکرانه، ورزشکاران باستانی‌کار پس از حضور در گود با هنرنمایی خود، برنامه‌های مختلفی را در حضور میهمانان و مدعوین حاضر در زورخانه شهید فهمیده قم اجرا خواهند کرد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: مسئولان استان، اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی در این مراسم حضور می‌یابند تا از دستاوردهای سفر ارزشمند رهبر معظم انقلاب به قم شکرگزاری کنیم.
وی تصریح کرد: به برکت بازگشت مجموعه ورزشی شهید حیدریان به جامعه ورزش استان قم، خوشبختانه ورزش بعد از دو سال وقفه در بخش‌های مختلف، بار دیگر حرکت خود در مسیر پیشرفت و توسعه را آغاز کرده است و این مهم سبب شد تا امسال شاهد درخشش ورزشکاران خوب قمی در رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی باشیم.
منعم خاطرنشان کرد: رشته‌های مختلفی از جمله، شنا، تنیس، وزنه برداری، فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، ورزش زورخانه‌ای و رشته‌های مختلف ورزش بانوان به برکت بازگشت مجموعه شهید حیدریان بار دیگر رونق گرفته‌اند و همین مهم سبب شد تا موفقیت‌های این رشته‌ها را در رقابت‌های مختلف ورزشی در سال جاری شاهد باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول