اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

آمار طلاق در فیروزکوه پایین است

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی و برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: آمار طلاق در شهرستان فیروزکوه نسبت به جمعیت آن پایین است.

آمار طلاق در فیروزکوه پایین است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار عصر امروز در جلسه امور بانوان که با حضور نمایندگان ادارات در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، با اشاره به جایگاه زن اظهار داشت: خدا را شاکریم که پیرو دینی هستیم که زن را به اوج عزت رساند.
وی ادامه داد: قبل از اسلام دختران را زنده به گور می‏کردند و داشتن دختر را موجب بدبختی می‏دانستند اما با مبعوث شدن اسلام زن از جایگاه والایی برخوردار شد.
معاون اداری مالی و برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: امروز زن به عنوان پایگاه اساسی خانواده و محور طهارت و محبت شناخته می‏شود.
اسفندیار ادامه داد: اگر قرار است که بنیان خانواده حفظ شود لازم است که زنی اساس و اصول انسانی را به فرزندان خود انتقال دهد تا فرزندانش نیز از دین و تمدن اسلامی دفاع کنند.
وی اضافه کرد: دنیای مترقی امروز دنیایی است که دین را قبول توده‎‏ها و دست چندم حکومت خود لحاظ می‏کند و بدترین جنایت‏ها و خیانت‏ها را در حق زن روا می‏دارد.
معاون اداری مالی و برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: اگر قرار است مردی به معراج برسد باید در دامن زنی عفیفه و پاکدامن متولد شود و پرورش یابد.
اسفندیار اضافه کرد: دنیای به ظاهر متمدن امروز نتوانسته امنیت و آرامش خانواده و جامعه را حفظ کند زیرا به زن به عنوان یک کالای تجاری نگاه کرده است.
وی تاکید کرد: باعث افتخار ماست که تابع دین مبین اسلام هستیم و از آرامش آن استفاده می‏کنیم.
معاون اداری مالی و برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه فیروزکوه از تمدن 3 هزار و 500 ساله و فرهنگ غنی برخوردار است، گفت: حجاب قالب بانوان شهرستان فیروزکوه حجاب برتر یعنی همان چادر است.
اسفندیار ادامه داد: این باعث افتخار است که زنان و دختران شهرستان فیروزکوه حجاب برتر یعنی حجاب حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان الگوی خود برگزیده‏اند.
وی افزود: آمار طلاق در شهرستان فیروزکوه نسبت به جمعیت آن بسیار پایین است و زنان خیابانی شاید به ندرت در این شهرستان وجود داشته باشند.
معاون اداری مالی و برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: همچنین تکدی‏گری در شهرستان فیروزکوه وجود ندارد.
اسفندیار با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‏هایی که در کلان شهرها و شهرهای حاشیه‏ای وجود دارد، در شهرستان فیروزکوه مشاهده نمی‏شود، گفت: در حال حاضر فیروزکوه امن‏ترین شهرستان استان تهران و شاید هم کشور است.
وی افزود: نسبت تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاه‏ها از پسران بالاتر بوده و این به برکت انقلاب اسلامی است که زن جایگاه خود را در فعالیت‏های اجتماعی، پژوهشی و ... پیدا کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول