اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مرکز مازندران:

50 درصد طلاق‌ها در مازندران توافقی است

خبرگزاری فارس: دادستان مرکز استان مازندران گفت: نیمی از طلاق‌ها در استان مازندران به‌صورت توافقی انجام می‌شود.

50 درصد طلاق‌ها در مازندران توافقی است
حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: تلاش برای کاهش معضلات اجتماعی باید در دستور کار فعالیت‌های همه مدیران دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم و خانواده‌ها باشد.
وی درباره وضعیت مصرف مواد مخدر و طلاق در سطح استان مازندران نیز بیان داشت: در بحث طلاق در سطح استان مازندران آمار خوبی نداریم که در سطح کشور نیز آمارهای مناسبی نداریم و سال گذشته 12 هزار فقره طلاق در استان ثبت شده است.
دادستان مرکز استان مازندران با اشاره به توافقی بودن 6 هزار فقره طلاق‌های استان مازندران خاطرنشان کرد: آمار 50 درصدی توافقی بودن پدیده طلاق در سطح استان بسیار ناخوشایند است که در این برهه لزوم فعالیت‌های پیشگیرانه بیش از پیش احساس می‌شود.
وی ادامه داد: در حوزه مواد مخدر نیز آمارهای استان مازندران نسبت به گذشته بهتر شده اما باید درصدد ریشه کن کردن این معضل بود.
به گفته حجت الاسلام جعفری 38 درصد زندانی‌های استان مازندران مربوط به مجرمان حوزه مواد مخدر است که نسبت به جمعیت کل استان ناچیز تلقی می‌شود اما باید طی یک برنامه‌ریزی صحیح، دقیق و جدی در راستای از بین رفتن و کاهش پیاپی آمار در این عرصه فعال بود.
دادستان مرکز استان مازندران افزود: استان مازندران حدود 9 هزار زندانی دارد که در برابر آمارهای کشوری وضعیت بهتری نسبت به قبل و سایر استان‌ها داریم اما در این بخش وجود چنین مشکلات و آمارهایی نباید نادیده گرفته شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول