اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

شرایط برای سرشماری در بافق فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: شرایط اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان بافق مهیا شده است.

شرایط برای سرشماری در بافق فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان پیش از ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های آموزشی آمارگیران بافق از پیش‌بینی شرایط و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان بافق خبر داد.
وی اظهار داشت: در شهرستان بافق در مجموع 108 نفر برای اجرای طرح سرشماری از طریق سایت نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد بیش از 80 درصد دارای مدرک کارشناسی هستند.
ندافیان خاطرنشان کرد: از این تعداد بنا به شرایط و ضوابط، 45 نفر انتخاب شدند که پس از برگزاری دوره آموزشی 35 نفر به کار گرفته خواهند شد.
فرماندار بافق ادامه داد: 26 نفر از افراد به کار گرفته شده در این مرحله از آمارگیری نفوس و مسکن در قالب هفت گروه در حوزه شهری و پنج نفر در قالب دو گروه در حوزه روستایی کار آمارگیری در این شهرستان را انجام خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: مرحله آموزش به آمارگیران در حال حاضر در شهرستان بافق آغاز شده و تا 26 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.
ندافیان عنوان کرد: در این سرشماری اطلاعات مربوط به آبادی‌ها و اطلاعاتی در زمینه خانوارها از قبیل جمعیت، سن، جنس و ... جمع‌آوری می‌شود و به عنوان پایه برنامه‌ریزی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر در توزیع عادلانه امکانات نقش مهمی خواهد داشت.
فرماندار بافق بیان کرد: آمارگیران باید تلاش کنند تا در دریافت و ثبت اطلاعات، صحت آمار حفظ شود تا بتوانیم آماری درست و دقیق از شهرستان به استان و کشور ارائه دهیم.
به گزارش فارس، سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم تا ۲۲ آبان‌ماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور و استان یزد به مرحله اجرا درخواهد آمد و هم‌اکنون کلاس‌های آموزشی برای آمارگیران در سراسر استان یزد آغاز شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول