اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد:

رای تملک اراضی پروژه‌های عمرانی مشهد با500 میلیارد‌تومان

خبرگزاری فارس: معاون مالی و اداری شهرداری مشهد از رای تملک اراضی پروژه‌های عمرانی مشهد با500 میلیارد‌تومان خبر داد.

رای تملک اراضی پروژه‌های عمرانی مشهد با500 میلیارد‌تومان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اداری شهرداری مشهد، سید ابراهیم رئیسیون در حاشیه مراسم تودیع‌ و معارفه مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری با اشاره به اینکه امسال برای نخستین‌بار تملک اراضی به صورت متمرکز توسط سازمان زمین و مسکن صورت می‌پذیرد.
معاون مالی و اداری شهرداری مشهد اظهار داشت: این در حالی است که خرید و تملک اراضی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله وظایف مهم این سازمان است.
وی در ادامه با وجود اینکه مدیریت واحد زمین در شهرها می‌تواند یکی از ابزارهای مهم شهرداری‌ها برای تامین منابع مالی باشد افزود: مقوله زمین در بسیاری از شهرداری‌ها مغفول مانده است.
رئیسیون در ادامه مدیریت اراضی به منظور سازماندهی، حفاظت از اراضی شهری، جلوگیری از توسعه غیرمتعارف حریم شهر و کسب منافع اقتصادی برای شهرداری را از مهم‌ترین دلایل تاسیس این سازمان عنوان کرد.
وی تاکید کرد: با توجه به هدف‌گذاری‌هایی انجام شده در دوره‌ای که از تاسیس این سازمان گذشته ، بخش زیادی از اهداف محقق شده و بخش دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که با اهتمام هیئت مدیره در حال تحقق است.
این مقام مسئول اظهار داشت: برنامه‌ریزی ویژه‌ای به منظور حفاظت و استفاده از زمین‌های موجود در محدوده حریم شهرها و تحقق مدیریت یکپارچه زمین صورت پذیرفته که در حال اجرایی شدن است.
رئیسیون خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تامین زمین و کمک به ساخت مسکن ارزان قیمت جز وظایف این سازمان نیست ، به علت کمک به ساخت این مجموعه‌ها اقدامات خوبی در این سازمان صورت گرفته به طوری که امروز سازمان زمین و مسکن شهرداری، به مجموعه پیشتاز در این عرصه تبدیل شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول