اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی از پروژه‌های عمرانی اراک بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از پروژه عمرانی شهر اراک بازدید و به صورت مستقیم در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

استاندار مرکزی از پروژه‌های عمرانی اراک بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد چهارشنبه شب ‌در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری اراک در راستای اجرای طرح جامع کاهش از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در دو سال اخیر به شمار می‌رود که وجود پاره‌ای مشکلات از پیش تعیین نشده زمان اجرای پروژه‌ها را با تأخیر روبه‌رو کرد.
وی تصریح کرد: وجود برخی تجهیزات خدمات شهری در مسیر اجرای این پروژه‌ها همچون عبور خطوط انتقال آب و گاز و کابل‌های مخابراتی روند اجرای این پروژه‌ها را با کندی مواجه ساخت که تدابیر اندیشیده شده دستگاه‌های خدمات رسان موظف شدند ظرف مدت 15 روز این مشکلات را برطرف سازند.
استاندار مرکزی ادامه داد: احداث و راه‌اندازی چندین تقاطع غیر همسطح در اراک از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در راستای اجرای طرح کاهش جامع آلودگی هوای شهر اراک است که این احداث تقاطع‌ها در راستای بهبود عبور و مرور در دستور کار شهرداری قرار گرفت که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
شعبانی‌فرد با اشاره به پروژه سردشت اراک خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر در مسیر کمربندی شمالی به غرب و از طرف شرق به غرب با مشکلات ترافیکی مواجه هستیم که با بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح میدان سردشت‌ بخشی از این مشکلات کاسته می‌شود.
وی تأکید کرد: امروز تزریق بودجه برای پروژه‌های عمرانی با هیچ مشکلی مواجه نیست و شهرداری باید با تمام توان در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی بکوشد.
استاندار با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در انجام طرح‌های عمرانی شهرداری اراک گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات باید همکاری خود را با شهرداری اراک در راستای اجرای پروژه‌ها افزایش دهند.
شعبانی‌فرد گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مسئولان باید در راستای رضایتمندی شهروندان بکوشند.
وی اجرای پروژه‌های  عمرانی در اراک را رضایت‌بخش عنوان کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول