اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج سازندگی انجام می‌شود؛

مرمت 23 باب مسجد در گچساران و باشت

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی گچساران و باشت گفت: به همت این نهاد انقلابی، تعداد 23 باب مسجد در این شهرستان‌ها با اعتبار 350 میلیون ریال مرمت و تعمیر می‌شود.

مرمت 23 باب مسجد در گچساران و باشت
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، رحیم محمدی‌در حاشیه بازدید از پروژه‌های بسیج سازندگی باشت اظهار کرد: در این شهرستان 25 پروژه فرهنگی و کشاورزی در حال تعمیر و 11 پروژه نیز در حال احداث است.
این مسئول، خانه عالم روستایی، مسجد، استخر ذخیره آب و کانال آبیاری کشاورزی را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.
وی با بیان اینکه 7 باب خانه عالم در روستاهای شهرستان‌های باشت و گچساران توسط بسیج سازندگی در حال مرمت و احداث است، افزود: از این تعداد 5 باب خانه عالم در روستاهای بهره‌عنا، تلخاب شیرین، آرو، سربیشه و آبشیرین در حال احداث و دو باب خانه عالم نیز در روستاهای ده‌جلیل و دیل در حال مرمت و بازسازی است.
این مقام مسئول در بسیج سازندگی عنوان کرد: برای احداث و مرمت این خانه‌های عالم بیش از یک میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: به همت بسیج سازندگی 25 مسجد در شهرستان‌های باشت و گچساران در حال احداث و مرمت یا بازسازی است.
مسئول بسیج سازندگی شهرستانهای باشت و گچساران مساجد در حال مرمت و بازسازی را 23 باب اعلام و عنوان کرد: در مجموع بیش از 350 میلیون ریال برای مرمت و بازسازی این مساجد هزینه می‌شود.
وی اضافه کرد: دو باب مسجد به همت بسیج سازندگی در باشت و گچساران در حال احداث است که برای هر کدام افزون بر 320 میلیون ریال  هزینه می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در عرصه‌های عمرانی و کشاورزی نیز حضوری فعال دارد، اظهار کرد: در بخش کشاورزی و تامین آب نیز 4 پروژه توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.
محمدی با بیان اینکه دو باب استخر ذخیره آب کشاورزی در منطقه خان‌احمد و امامزاده جعفر در حال احداث است، عنوان کرد: برای احداث آنها در مجموع بیش از 700 میلیون ریال هزینه می‌شود.
‌مسئول بسیج سازندگی شهرستان‌های باشت و گچساران تصریح کرد: دو مورد کانال انتقال آب کشاورزی نیز در روستاهای ده بزرگ و سید ‌جمال‌الدین با اعتباری افزون بر 310 میلیون ریال در حال احداث است.
 انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول