اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر گشایش یافت؛

نمایشگاه مسجد، طراز اسلامی، بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان استانی و شماری از دست‌اندرکاران برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر، نمایشگاه مسجد، طراز اسلامی، بیداری اسلامی در سالن آزادگان بوشهر گشایش یافت.

نمایشگاه مسجد، طراز اسلامی، بیداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دبیر این نمایشگاه پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در قالب شش غرفه با موضوعات نماز، مسجد، طراز اسلامی و بیداری اسلامی برپا شده است.
منصور باقران افزود: این غرفه‌ها شامل غرفه پاسخگویی به سوالات مربوط به نماز با محورهای شیوه دعوت فرزندان به نماز، پاسخ به شبهات نماز و معرفی کتب و سایت‌های مرتبط با نماز، غرفه کودک و نوجوان با نام بچه‌های آسمانی در قالب آموزش نماز، آموزش مفاهیمی نظیر عبادت، شکرگذاری و احترام به پدر و مادر است.
وی اظهار داشت: غرفه نقاشی کودکان با موضوعات نماز، مسجد، عبادت و نیایش، غرفه عرضه و فروش محصولات فرهنگی نماز با بیش از 180 عنوان کتاب و فروش محصولات فرهنگی مهدویت با بیش از 100 عنوان کتاب و غرفه زکات از دیگر غرفه‌های ایجاد شده در این نمایشگاه به شمار می‌رود.
باقران اضافه کرد: از آنجا که نماز یکی از عوامل بسیار مهم در زمینه اتحاد و شکل‌گیری جنبش‌های اسلامی بوده است، یک غرفه از این نمایشگاه به بیداری اسلامی اختصاص داده شده است.
وی یادآور شد: در این غرفه تمثال شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، جزوات و مطالب پژوهشی و فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع بیداری اسلامی و کلیپ‌های صوتی و تصویری عرضه شده است ضمن اینکه کارشناسان موضوعی در این زمینه برای پاسخگویی در غرفه مستقر هستند.
باقران ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه الگوهای مساجد اسلامی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه مسجد، طراز اسلامی، بیداری اسلامی به مدت پنج روز برای بازدید علاقه‌مندان دائر است.
نمایشگاه تخصصی بیستمین اجلاس سراسری نماز با حضور استاندار، امام جمعه، مسئولان فرهنگی و شماری از علاقمندان در بوشهر افتتاح شد.
بیستمین اجلاس سراسری نماز چهارشنبه با حضور رئیس جمهور و پیام مقام معظم رهبری در مصلی نماز جمعه بوشهر افتتاح می‌شود و به مدت دو روز ادامه دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول