اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار:

اشتغال مددجویان بدون همکاری سیستم بانکی امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال مددجویان کمیته امداد امام (ره) بدون همکاری سیستم بانکی امکان‌پذیر نیست.

اشتغال مددجویان بدون همکاری سیستم بانکی امکان‌پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی همایش کار و کار آفرینی کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمدرضا محسنی‌ثانی اظهار داشت: آنچه که مسلم است اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی امری مهم و ضروری است که در این راستا این امر با فراهم کردن تسهیلات بانکی از سوی سیستم‌های بانکی امکان‌پذیر است.
نماینده مردم سبزوار افزود: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر مددجویان کمیته
امداد امام خمینی و نیز بهزیستی در حوزه اشتغال و کارآفرینی مواجه هستند تسهیلات بانکی است به گونه‌ای که در برخی از موارد این افراد برای ایجاد یک شغل پایدار با مشکلات مالی مواجه می‌شوند.
محسنی‌ثانی با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه در حوزه اشتغال و کار آفرینی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با توجه به اهمیت حفظ کرامت انسان‌ها و حفظ شان این افراد در جامعه، مجلس شورای اسلامی در برنامه پنجم توسعه مصوب کرد که دستگاه‌های حمایت کنند نظیر کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی تا پایان برنامه پنجم توسعه بستر رابرای اشتغال و خود کفایی 10درصد مدد جویان تحت پوشش خود را فراهم کنند.
نماینده مردم سبزوار ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر افرادی که در نظر دارند تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرند افزایش یافته است این در حالی است که بخش قابل توجهی از این افراد دارای نواقص جسمی هستند که می‌توان با فراهم کردن شرایط کاری مناسب، به خودکفایی به منظور تامین معیشت زندگی خود دست یابند.
 وی در ارتباط با نقش سایر دستگاه‌ها در محقق شدن خود کفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند شرایط اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را فراهم کند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول