اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

اختصاص 450 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای خودکفا شدن مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سالانه با اختصاص 450 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد خودکفا می‌شوند.

اختصاص 450 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای خودکفا شدن مددجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در همایش آموزشی مددکاران کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کمیته امداد به خودکفایی رساندن افراد نیازمند و زیر پوشش نهاد انقلابی کمیته امداد است که در این زمینه حرکت‌های خوبی در سال‌های اخیر انجام شده است.
وی در ادامه سخنان خود کار کمیته امداد را تقویت اعتقادات و باورهای عمومی و اجتماعی اعلام کرد و افزود: بسیاری از اهداف این نهاد انقلابی با تقویت اعتقادات نیازمندان به ثمر می‌نشیند و ما شاهد رشد و ارتقای ابعاد فرهنگی کار و فعالیت‌ها می‌باشیم.
زلالی در ادامه تصریح کرد: در نهاد انقلابی و شکل گرفته از اندیشه امام راحل رفع محرومیت می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب‌ها و معضلات را در جامعه بگیرد و تقویت خانواده‌ها در بعد فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، اقتصادی و... سبب می‌شود تا آنها و فرزندانشان از معضلات موجود در جامعه در امان بمانند.
این مسئول با یادآوری این‌که امروز وظیفه داریم با ایجاد زمینه‌های مناسب به جای پذیرش خانواده‌های جدید آنها را در عرصه‌های مختلف توانمند کنیم، خاطر نشان کرد: ما با شناسایی و درک درست از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها می‌توانیم این کار را انجام دهیم که در این زمینه خانواده‌ها می‌توانند در شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و رشد و تعالی فرزندان خود یاریگر این مجموعه باشند.
وی هدایت خانواده‌ها در رسیدن به توانمندی و خودکفایی را مبنای کار مددکاران پرسشگر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به این‌که اغلب خانواده‌های زیر پوشش این نهاد گروه‌های نیازمند و مستحق واقعی هستند باید در رفع نیازهای آنها به شکل واقعی نه مقطعی تلاش و همت کنیم.
به گزارش فارس، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یکی از سیاست‌گذاری‌های درست کمیته امداد را در بحث خودکفایی ایجاد فرصت‌های اشتغال خانواده‌های زیر پوشش با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قابل عرضه معرفی کرد و گفت: در سایه همین فعالیت است که می‌توان بسیاری از اهداف را جامه عمل پوشاند.
دوره آموزشی مددکاران پرسشگر کمیته امداد اردبیل به مدت دو روز و برای 40 نفر از مددکاران پرسشگر به صورت علمی و کاربردی برگزار شد که هدف آن ارتقای سطح علمی و ارایه آموزش‌های روان‌شناختی بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول