اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل:

400 طرح اشتغال‌زایی مددجویان در آمل به اجرا درآمد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل از به اجرا درآمدن 400 طرح اشتغال‌زایی در مدت شش ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

400 طرح اشتغال‌زایی مددجویان در آمل به اجرا درآمد
رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: اشتغال و کاهش بیکاری در بین قشر محروم و آسیب‌پذیر جامعه که زیر پوشش این اداره هستند از گام‌های بلند ما در این شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال امسال 400 طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان برای مددجویان زیر پوشش به اجرا درآمد. 
علیپور با اعلام اینکه اعتبارات این طرح‌ها از منابع استانی و اعتبارات بانکی با درصد اندک استفاده شده است، بیان داشت: در این طرح بیشترین توجه ما حمایت از زنان بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل اضافه کرد: برای خانواده‌های زیر پوشش بیشتر مشاغل صنعتی، تجاری، خانگی، تولیدی و توزیعی ایجاد شده است و هم‌اکنون توجه بیشتر به این طرح در دستور کار ما است.
علیپور با اشاره به اینکه در آمل 2 میلیارد و 130 میلیون ریال زکات فطره و مستحبی جمع‌آوری شد، از کسب رتبه نخست این شهرستان در بین دیگر شهرهای استان در این مورد خبر داد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل از کسب رتبه نخست آمل در جشن احسان و نیکوکاری سال گذشته خبر داد و گفت: در جشن آغاز سال تحصیلی و عاطفه‌های امسال نیز استقبال بسیار خوبی از سوی مردم نوع‌دوست آملی شده است تا کودکان و دانش‌اموزان نیازمند سال جدید تحصیلی را با خاطراتی خوش آغاز کنند.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول